جشنواره پاییزه 97 روی نُتِ نِت آسیاتک با جوایز ویژه برگزار می‌شود

جشنواره پاییزه 97 روی نُتِ نِت آسیاتک با جوایز ویژه برگزار می‌شود

جشنواره پاییزه 97 روی نُتِ نِت آسیاتک با جوایز ویژه از 20 مهر تا پایان پاییز برگزار می‌شود.

آسیاتک، برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور برای پاییز 97 ایده‌ای خلاقانه در نظر گرفته است و جشنواره تجاری روی نُتِ نِت را به راه انداخته است. این نوع کمپین یکی از به‌روز‌ترین و کارآمدترین روش‌های بازاریابی نوین است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود و روی نُتِ نِت کمپین بومی‌سازی شده‌ای از این نوع تبلیغات است.

هدف جشنواره پاییز 97 آسیاتک، روی نُتِ نِت، توجه به تمام جهات زندگی کاربران، دریافت پاسخ سریع، به صرفه، جذاب و با کیفیت خدمات ارتباطی بر پایه اینترنت است. از جمله خدمات منحصر به فرد این کمپین پاییزه آسیاتک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اینترنت پرسرعت +ADSL2
  • سرویس جدید آسیاتل (امکان جا به جایی شماره تلفن ثابت در سراسر کشور)
  • اینترنت پرسرعت TD-LTE
  • خدمات پهنای باند اختصاصی
  • و...

در جشنواره پاییز 97 آسیاتک، بسته‌های ویژه اینترنت در نظر گرفته شده است که در تصویر زیر می‌بینید:

بسته‌های ویژه اینترنت در جشنواره پاییز 97 آسیاتک

بسته‌های ویژه اینترنت در جشنواره پاییز 97 آسیاتک

 

در جشنواره روی نُتِ نِت که با هدف احترام به همه مشتریان آسیاتک برگزار می‌شود، خدمات، جوایز ویژه، سرویس‌های ارزش افزوده و... در نظر گرفته شده است که از جمله این جوایز می‌توانیم به تبلت، اشتراک رایگان VODو... اشاره کنیم.

جشنواره روی نُتِ نِت آسیاتک از 20 مهرماه آغاز می‌شود و تا پایان پاییز 97 ادامه دارد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

 

آسیاتک و اینترنت پرسرعت TD-LTE

شرکت ارتباطات آسیاتک یا انتقال داده‌های آسیاتک یک شرکت ISP ایرانی است که از سال 82 و با هدف ارائه خدمات نوین در صنعت IT تاسیس شد و امروز به سراسر ایران خدمات اینترنتی ارائه می‌دهد.

یکی از عام‌ترین و مهم‌ترن خدمات آسیاتک، اینترنت نسل 4 (اینترنت 4G) ثابت پر سرعت TD-LTE است که آخرین نسل اینترنت ثابت پهن باند است و بهترین گزینه برای تامین بی‌سیم اینترنت منازل و سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های تجاری. این سرویس در مقایسه با سایر سرویس‌های موجود اینترنت ثابت از جمله ADSL و وایمکس تجربه سرعت بالاتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد و محدودیت‌هایی مانند محدودیت مکانی، عدم امکان جابجایی مودم، نیاز به استفاده از خط تلفن و لزوم وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده است.

 

اخبار مرتبط:

عیدانه سازمانی؛ کمپین آسیاتک برای نوروز 98 معرفی شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.  


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر