سونی اعلام کرد پلی‌استیشن5 در راه است

سونی اعلام کرد پلی‌استیشن5 در راه است


گیمرها خود را آماده کنید چرا که نسل جدید کنسول‌‌ها در راه است. این شرکت اخیراً اعلام کرده که در حال ساخت پلی‌استیشن جدید است. درضمن از آنجایی که هرگاه سونی اقدام به ساخت یک سری جدید پلی‌استیشن می‌کند مایکروسافت نیز همیشن کار را انجام می‌دهد به احتمال زیاد باید منتظر نسل جدید ایکس باکس نیز باشیم. 
سونی پلی‌استیشن4 را در سال 2013 منتشر کرد. کنسول‌های پیش از آن نیز هرکدام پنج تا هفت سال دوام آورده بودند. 
انتشار پلی‌استیشن4پرو و ایکس‌باکس وان ایکس با قابلیت‌های جدید و پشتیبانی 4K کمی روند کار را پیچیده کردند. با این حال مدیر عامل سونی، کنیچیرو یوشیدا اعلام کرد که یک کنسول سونی جدید در راه است. 
در یک مصاحبه با فایننشال تایمز یوشیدا گفت که در این مرحله لازم است که از نسل جدید سخت افزار در این دستگاه استفاده شود. او همچنین اضافه کرد که به احتمال زیاد پلی‌استیشن5 تفاوت زیادی با پلی‌استیشن4 نداشته باشد و معماری اصلی آن مشابه باشد. البته از آنجایی که تا به حال نامی از پلی‌استیشن5 به صورت رسمی برده نشده ممکن است سونی قصد دارد نسخه جدید پلی‌استیشن ویتا را منتشر کند که البته کمی بعید است و بیشتر به نظر می‌رسد که در سال 2020 یا 2021 را منتشر کند. انتظار می‌رود که پس از آن ایکس‌باکس تو نیز پس از آن منتشر شود. 
گیمرها واکنش‌های مختلفی نسبت به این خبر داشته‌اند. نسل جدید کنسول به معنی پرداخت هزینه بیشتر برای سخت‌افزار برای دریافت جدیدترین بازی‌هاست. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر