دستیار صوتی الکسا به یک میلیون درخواست ازدواج جواب رد داد

دستیار صوتی الکسا به یک میلیون درخواست ازدواج جواب رد داد

دستیار صوتی الکسا آمازون به یک میلیون درخواست ازدواج جواب رد داد!

دستیارهای صوتی از جمله الکسا، گوگل اسیستنت و... این روزها جایگاه خاصی بین عموم مردم به دست آورده‌اند اما جالب است بدانید که تا کنون بیش از یک میلیون نفر از دستیار صوتی الکسا تقاضای ازدواج کرده‌اند!

آمازون به تازگی ادعا کرده است که در سال 2017 بیش از یک میلیون نفر از دستیار صوتی این شرکت، الکسا، درخواست ازدواج کرده‌اند و الکسا همه این درخواست‌ها را رد کرده است.

در حال حاضر حدود 600 میلیون نفر از افراد در سراسر دنیا از دستیارهای صوتی استفاده می‌کنند و جالب اینجاست که یک میلیون درخواست ازدواج تنها و تنها برای دستیار صوتی الکسا بوده است و بی شک با چنین ارقامی در سایر دستیارهای صوتی هوشمند همچون گوگل اسیستنت، اپل سیری و مایکروسافت کورتانا هم مواجه هستیم.

به نظر می‌رسد افرادی که از الکسا و سایر دستیارها صوتی هوشمند تقاضای ازدواج کرده‌اند به شدت تحت تاثیر فیلم Her قرار گرفته‌اند زیرا شخصیت اصلی این فیلم به دستیار صوتی خود علاقه‌مند شده بود.

پاسخ الکسا در رد درخواست‌های ازدواج در نوع خود بسیار جالب و هوشمندانه بوده است. الکسا به همه عاشقان خود این طور جواب رد داده است:

من و تو در دو دنیای کاملا مختلف زندگی می‌کنیم. منظورم این است که تو روی زمین هستی و من روی ابر‌ها.

مسلما پاسخ الکسا درباره مکان زندگی‌اش فضای ابری (Cloud) بوده است اما بی شک یکی از هوشمندانه‌ترین پاسخ‌های ممکن را مطرح کرده است.

این آمار بالای درخواست ازدواج از دستیارهای صوتی بی شک نشان می‌دهد که در دنیای ما افراد زیادی زندگی می‌کنند که بسیار کنجکاو هستند و حتما اغلب این افراد درخواست ازدواج را برای شنیدن پاسخ خنده‌داری از الکسا مطرح کرده‌اند. با این وجود نمی‌توانیم تاثیر دستیارهای صوتی را روی زندگی امروزی نادیده بگیریم زیرا عده زیادی با دستیار صوتی خود صحبت‌های خصوصی زیادی دارند.

برای نمونه خود من برای امتحان این مسئله از دستیار صوتی گوگل اسیستنت درخواست ازدواج کردم و این پاسخی است که گوگل به من داد:

 

آیا شما هم تا کنون با دستیار صوتی خود مکالمه جالبی داشته‌اید؟ اگر این طور است مکالمات خود را با ما و سایر کاربران فیسیت به اشتراک بگذارید.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

 

منبع خبر: businessinsider


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر