رویداد جاده ابریشم 97 به شیراز می‌رسد

رویداد جاده ابریشم 97 به شیراز می‌رسد

رویداد جاده ابریشم 97 در تاریخ 23 مهرماه در شیراز و در سالن خوارزمی واقع در کتابخانه خوارزمی دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

رویداد جاده ابریشم اولین رویدادی است که با اهداف معرفی استارتاپ‌های ایرانی به جامعه کارآفرینی ایران و جهان و همچنین تسهیل ارتباط این شرکت‌ها با جهان و... در کشور برگزار می‌شود.

امسال دومین سالی است که رویداد جاده ابریشم در ایران برگزار می‌شود و از همین امروز، 21 مهرماه، برگزاری این رویداد آغاز شده است. سال گذشته تیم این رویداد از 7 شهر رشت، تهران، اصفهان، یزد، شیراز، مشهد و تبریز گذشتند اما ایران گردی تیم استارتاپ رویداد جاده ابریشم 97 به 5 شهر کرمان، شیراز، مشهد، تبریز و تهران محدود شده است.

 

رویداد جاده ابریشم 97 در شیراز

تنها دو روز تا برگزاری این رویداد در شیراز باقی مانده است که در سالن خوارزمیِ کتابخانه خوارزمیِ دانشگاه شیراز، واقع در ابتدای خیابان ملاصدرا برگزار خواهد شد. این رویداد رسماً از ساعت 16 آغاز می‌شود و تا ساعت 20 ادامه دارد و در این مدت 4 ساعته، 10 استارتاپ شیرازی کسب و کار خود را ارائه خواهند داد.

آدرس برگزاری رویداد جاده ابریشم شیراز 97

آدرس برگزاری رویداد جاده ابریشم شیراز 97

 

از آنجایی که رویداد جاده ابریشم به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود، مانند رویداد سال گذشته، رویداد امسال هم کاملاً به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد.

بعد از پایان رویداد در هر 5 شهر، استارتاپ‌های برگزیده در رویداد فینال که در تاریخ 2 و 3 اسفندماه در کیش برگزار خواهد شد، به رقابت خواهند پرداخت.

 

خرید بلیت حضور در رویداد جاده ابریشم 97 شیراز

تا آخر وقت امروز، 21 مهرماه فرصت دارید تا بلیت حضور در رویداد جاده ابریشم 97 شیراز را با قیمت 30 هزار تومان خریداری کنید. اگر این فرصت را از دست دادید، بلیت دیرهنگام را تنها تا 22 مهرماه و با قیمت 60 هزار تومان می‌توانید از این لینک خریداری کنید.

 

ما در فیسیت مانند سال گذشته در رویداد جاده ابریشم 97 شیراز حضور خواهیم داشت و گزارش کاملی از روند برگزاری این رویداد را ارائه خواهیم کرد. برای پیگیری اخبار این رویداد می‌توانید کانال تلگرام ما را روز 23 مهرماه و هم‌زمان با برگزاری رویداد در شیراز، دنبال کنید.

 

مقالات مرتبط:

در مراسم رويداد جاده ابریشم 96 در شيراز چه گذشت

ثبت‌نام در دور دوم رویداد جاده ابریشم آغاز شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر