مشخصات هواوی میت 20 و هواوی میت 20 پرو، پرچمداران 2018 هواوی فاش شد

مشخصات هواوی میت 20 و هواوی میت 20 پرو، پرچمداران 2018 هواوی فاش شد

مشخصات هواوی میت 20 و هواوی میت 20 پرو، پرچمداران 2018 هواوی فاش شد. هواوی در تاریخ 16 اکتبر یعنی 24 مهرماه از این دو گوشی رونمایی خواهد کرد.

هواوی در نظر دارد تا در رویدادی در لندن و در تاریخ 16 اکتبر، یعنی دو روز دیگر از دو گوشی جدید خود با نام‌های هواوی میت 20 (Huawei mate 20) و هواوی میت 20 پرو (Huawei mate 20 pro) رونمایی کند. بنا به استقبال کم نظیری که در سال 2017 از هواوی میت 10 پرو شد، انتظار داریم که هواوی میت 20 و هواوی میت 20 پرو هم با استقبال بسیار خوبی مواجه شوند. از این رو شایعات زیادی درباره این دو گوشی هواوی به گوشی می‌رسد. حالا که تنها حدود دو روز تا رونمایی هواوی میت 20 و میت 20 پرو باقی است، قصد داریم همه شایعاتی که حول مشخصات این دو گوشی در دست است را بیان کنیم. با ما همراه باشید.

 

هواوی میت 20 پرو

این گوشی جدید هواوی جنجالی‌ترین محصولی خواهد بود که در رویداد 16 اکتبر هواوی شاهد رونمایی از آن هستیم. تصاویر دزر یافته نشان می‌دهد که هواوی میت 20 پرو یک گوشی براق، شیشه‌ای و منحنی است که از سنسور اثرانگشت در پنل پشتی آن خبری نیست بلکه حسگر اثرانگشت یک پارچه با نمایشگر در این گوشی تعبیه شده است. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که هواوی میت 20 پرو در سه رنگ مشکی، آبی و یک رنگ گرادیانت (که گرگ و میش نامیده می‌شود)، عرضه خواهد شد.

رنگ بندی huawei mate 20 pro

رنگ بندی huawei mate 20 pro

 

شایعات حاکی از آن است که هواوی میت 20 پرو از صفحه نمایش 6.39 اینچی از نوع OLED بهره خواهد برد. این گوشی هم مانند اغلب بهترین گوشی‌های 2018 از ناچ در بالای صفحه نمایش بهره می‌برد.

این گوشی جدید هواوی به دوربین سه گانه اصلی با سنسورهای 40، 20 و 8 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که به صورت مربعی در پنل پشتی گوشی قرار خواهند گرفت. بعلاوه این گوشی از دوربین سلفی 24 مگاپیسلی بهره خواهد برد که در کنار آن سیستم لیزری مادون قرمز قرار دارد که برای بهبود عملکرد سیستم تشخیص چهره تعبیه شده است.

یکی از جالب‌ترین شایعاتی که درباره پرچمدار جدید هواوی می‌شنویم، امکان استفاده از این گوشی به عنوان پد شارژ بی‌سیم است. یعنی می‌توان شارژ باتری این گوشی را با گوشی‌های دیگر، هدفون بی‌سیم و... به اشتراک گذاشت.

استفاده از هواوی میت 20 پرو به عنوان پد شارژر

استفاده از هواوی میت 20 پرو به عنوان پد شارژر

 

شایعه دیگری که در مورد پرچمدار 2018 هواوی به گوشی می‌رسد، استفاده از اسلات کارت حافظه نانو به جای اسلات microSD در این گوشی است که حداکثر حافظه‌ای تا 256 گیگابایت را پشتیبانی می‌کند.

پرچمدار 2018 هواوی که از پردازنده کرین 980 بهره می‌برد، احتمالا با 6 یا 8 گیگابایت رم و در حافظه‌های 128، 256 و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

 

هواوی میت 20

گوشی دیگری که باید منتظر رونمایی آن باشیم هواوی میت 20 است که نسبت به نسخه بزرگ‌تر خود تفاوت‌هایی دارد. برای نمونه تصاویر درز یافته نشان می‌دهد که این گوشی از سنسور اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر بهره نمی‌برد بلکه این سنسور در پنل پشتی قرار گرفته است.

گویا ناچ در این گوشی بسیار کوچک تعبیه شده است بنابراین انتظار نداریم که از دوربین پیچیده‌ای برای تشخیص چهره در این گوشی استفاده شده باشد.

شایعات حاکی از آن است که هواوی میت 20 از پردازنده kirin 980 بهره خواهد برد. ضمنا انتظار داریم این گوشی 6.3 اینچی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به همراه باتری 4200 میلی آمپر ساعتی راهی بازار شود.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: digitaltrends و winfuture


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر