شاتل، برترین اپراتور اینترنتی از نظر رضایت مشتری

شاتل، برترین اپراتور اینترنتی از نظر رضایت مشتری

اپراتور اینترنتی شاتل موفق شد تا بالاترین نمره رضایت کاربران را به دست بیاورد.

رقابت بین اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت و میزان رضایت کاربران از آن‌ها موضوع بسیار مهمی است که باعث موفقیت یا عدم موفقیت یک اپراتور می‌شود. وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به همین منظور طرحی با نام رضایت‌سنجی را راه‌اندازی کرده است و در دوره‌های زمانی مختلف، برترین اپراتور از نظر رضایت کاربران از خدمات حوزه اینترنت و دیجیتال را معرفی می‌کند. در این نظرسنجی کاربران عملکرد و کیفیت خدمات اپراتورهای اینترنتی پرسرعت، بی‌سیم ثابت و ارتباطات ماهواره‌ای را ارزیابی می‌کنند.

در نیمه اول سال 97 و بر اساس همین نظرسنجی، شاتل موفق شده است بیشترین میزان رضایت کاربران را در تمامی اپراتورهای دارنده پروانه FCP به دست بیاورد.

جالب است بدانید که شاتل در دوره‌های مختلف برگزاری این نظرسنجی، بالاترین نمرات را دریافت کرده است. بعلاوه شاتل موفق شده است تا در پنچ دوره متوالی، عنوان محبوب‌ترین برند اینترنت پرسرعت را به دست آورده است.

آیا از این اپراتور، سرویس اینترنتی می‌گیرید؟ از نظر شما بهترین اپراتور اینترنتی کدام اپراتور است؟ دلیل شما برای این اتنخاب چیست؟

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

منبع خبر: شاتل


4 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

حسین

سه‌شنبه, 24 مهر 1397

شما تو سایت هر اپراتوری بری صفحه اول کلی از خودش تعریف کرده که بهترین اپراتوره ایران بوده و هست و خواهد بود، و جالبه که این نتیجه نظرسنجی از کاربران بوده!! هر اپراتوری انتخاب میکنید مبین‌نت انتخاب نکنید، TD-LTE تهران یا همش قطعه یا سرعت پایدار نیست، دیگه از بس مردم زنگ زدن وقتی خراب میشه اتوماتیک میره رو منشی تلفنی از کاربران عذرخواهی میکنه، خودشم مثل بقیه بهترین اپراتور میدونه از دید کاربران! خلاصه بنده دنبال اپراتور بهتری هستم، کاش یک نظرسنجی درست میکردید که ببینیم مثل همیشه از بین بد و بدتر کدام را انتخاب کنیم!

پاسخ

hjhj

سه‌شنبه, 24 مهر 1397

من هیج وقت از ای دی اس ال استفاده نمیکنم اگر هم همراه اول تصمیم بگیره اینترنت اشغال بده از این کشورر میرم

پاسخ

Dariush

پنج‌شنبه, 26 مهر 1397

ما که راضی نبودیم و قطع کردیم، پیشنهاد نمیشه.

پاسخ

Hossein

شنبه, 24 اسفند 1398

خخخخ شاتل اخه نه شاتل من ۷ ماهی میشه استفاده میکنم ماه اول تا سوم خوب بود دیگه خراب شد نخرین شاتل

پاسخ

ثبت نظر