Lumia VR Kit مایکروسافت در مقابل Cardboard گوگل

Lumia VR Kit مایکروسافت در مقابل Cardboard گوگل


عرضه VR Kit توسط مایکروسافت
مایکروسافت و گوگل در زمینه های زیادی بایکدیگر رقابت می کنند ، حال بنظر می رسد مایکروسافت قصد دارد با ساخت VR kit دامنه رقابت خود را با گوگل افزایش دهد .VR kit که پروژه سری مایکروسافت محسوب می شود ، بعنوان رقیب Cardboard گوگل درنظر گرفته شده است . با استفاده از این دستگاه خریداران می تواند تنها با یک ورق کاغذ ، یک VR headset بسازند .

مایکروسافت یک مسابقه ترتیب داده و از شرکت کنندگان خواسته است برنامه مورد نظر خود را برای VR kit بسازند .برنده این مسابقه یک VR kit دریافت می کند . نحوه عملکرد VR Kit طبق گزارشات ، VR Kit تنها یک ورق کاغذ است که در نهایت خریدار می توان بعنوان یک VR headset از آن استفاده کند . مایکروسافت نحوه استفاده از VR Kit را در یک عکس نشان داده است. برای کار با VR Kit ، دارندگان تنها باید گوشی همراه خود را در آن قرار دهند و VR Kit را روبروی صورت خود بگیرند . درمقابل گوگل برای ساخت VR box یک دستورالعمل ساده به خریداران ارائه می کند . VR box می تواند با هردستگاه اندرویدی کار کند .خریداران نیز می توانند با استفاده از VR box خود، از برنامه های موجود در بازار استفاده کنند و یا با پرداخت مبالغ اندکی ، انواع دیگر Cardboard را از گوگل خریداری کنند .مسابقه در 17 اکتبر (25 مهر) آغاز می شود . مایکروسافت نیز در این مسابقه VR Kit خود را عرضه می کند . 172

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر