آیفون‌ 2019 اپل با گواهی IP68 در برابر نفوذ آب مقاوم خواهند بود

آیفون‌ 2019 اپل با گواهی IP68 در برابر نفوذ آب مقاوم خواهند بود

آیفون‌ 2019 اپل با گواهی IP68 در برابر نفوذ آب مقاوم خواهند بود.

اپل آیفون‌های 2018 (آیفون XS، XS مکس و XR) را مقاوم در برابر نفوذ آب طراحی و راهی بازار کرد.حالا بر اساس گزارش‌های منتشر شده، انتظار داریم که آیفون‌های 2019 نیز شبیه به آیفون‌های امسال اپل، در برابر نفوذ آب مقاوم باشند.

مینگ چی‌کو، تحلیل‌گر معروف مدعی است که اپل گوشی‌های آیفون 2019 را با گواهی IP68 طراحی خواهد کرد بنابراین میزان مقاوت آیفون‌های 2019 در برابر آب دقیقا مانند آیفون XSمکس و سایر آیفون‌های 2018 خواهد بود.

اپل در آیفون‌های 2018 از گواهی IP68 بهره برده است به این معنا که این گوشی‌های قادرند برای مدت 30 دقیقه در عمق دو متری آب دوام بیاورند و نسبت به نفوذ آب مقاومت کنند. حالا مینگ چی‌کو معتقد است که اپل در گوشی‌های سال آینده خود نیز از همین استاندارد بهره خواهد برد. 

هنوز اطلاعات خاص دیگری درمورد گوشی‌های سال آینده اپل در دست نیست اما گویا اپل در نظر دارد تا آیفون‌های 2019 را همراه با FaceID و بدون سنسور تشخیص چهره سه بعدی در پنل پشتی راهی بازار کند. همچنین این احتمال وجود دارد که در پنل پشتی این گوشی‌ها شاهد سنسور اثرانگشت نباشیم. انتظار دیگری که داریم این است که TSMC تنها تامین‌کننده‌ی تراشه‌ی A13 اپل باشد. همچنین پیشبینی می‌شود که در سال 2019 شاهد معرفی یک مدل HomePod جدید و AirPods 2 باشیم. بعلاوه انتظار داریم تا دیگر در محصولات Apple شاهد فناوری 3D Touch نباشیم.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.   

منبع خبر: appleinsider


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر