3 برنامه عالی برای آموزش زبان انگلیسی از ابتدایی تا حرفه‌ای

3 برنامه عالی برای آموزش زبان انگلیسی از ابتدایی تا حرفه‌ای

با معرفی 3 برنامه عالی برای آموزش زبان انگلیسی از ابتدایی تا حرفه‌ای همراه وب سایت فیسیت باشید.

زبان انگلیسی یکی از ضروریات رشد و موفقیت در هر حرفه‌ای است اما شاید برای عده زیادی ، صرف وقت و هزنیه برای رفتن به کلاس زبان مشکل باشد؛ اما برای راحتی شما اپلیکیشن‌های موبایلی بسیار قدرتمندی برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد که در ادامه به معرفی سه مورد از بهترین این نرم افزارها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

 

معرفی سه برنامه آموزش زبان انگلیسی برای موبایل

Duolingo

اگر می‌خواهید آموزش زبان را از پایه شروع کنید، یکی از بهترین انتخاب‌ها نرم افزار Duolingo است. می‌توانید از ابتدا و به عنوان تازه‌کار، استفاده از برنامه را شروع کنید و یا اینکه با امتحان دادن، سطح خود را مشخص کنید.

این برنامه به صورت ترتیبی طراحی شده است بنابراین با تنها با پشت سر گذاشتن هر مرحله، می‌توانید به مرحله بعدی بروید. هر بخش دارای آموزش‌های مختلف ترجمه، لیسنینگ (Listening) و رایتینگ (writing) است.

جالب این که این برنامه آموزش زبان انگلیسی لیستی از لغاتی که در آن‌ها ضعف دارید را هم نمایش می‌دهد که به شما در برطرف کردن نقاط ضعفتان هم کمک می‌کند.

می‌توانید این برنامه رایگان آموزش زبان را برای اندروید و iOS از لینک‌های داده شده دانلود کنید.

 

Hello English

برنامه Hello English یک برنامه کامل برای آموزش زبان انگلیسی و ارتقا سطح زبان است. این برنامه تمامی جنبه‌های آموزش زبان از جمله گرامر، کلمات و نحوه تلفظ صحیح آن‌ها، مهارت‌های خواندن و... را شامل می‌شود.

برای استفاده از این برنامه آموزش زبان انگلیسی ابتدا زبان اصلی خود را انتخاب کنید و پس از یک تست کوچک، برنامه بهترین آموزش‌هایی که مناسب شماست را پیشنهاد خواهد داد.

در این برنامه بیش از 475 درس که به مرور سخت‌تر و حرفه‌ای‌تر می‌شوند وجود دارد. در ابتدا این برنامه رایگان است اما به مرور زمان و با گذراندن هر مرحله، مقداری سکه به شما داده می‌شود که برای باز کردن قفل مراحل بعدی می‌توانید از این سکه‌های استفاده کنید.

در این برنامه یک تب Practice هم وجود دارد که در این قسمت اخبار، مقاله، ویدیو و... وجود دارد. این بخش در قابل یک بازی تعاملی در اختیار شما قرار می‌گیرد که با برنده شدن در هر بازی، به شما سکه داده می‌شود که برای باز کردن مراحل بعدی می‌توانید از آن استفاده کنید.

این برنامه به اینترنت نیاز دارند اما می‌توانید برای استفاده آفلاین، بخش‌های مورد نظر خود را دانلود کرده و بعدا استفاده کنید. می‎‌توانید برنامه آموزش زبان Hello English را برای اندروید و iOS از لینک‌های داده شده دانلود کنید.

 

Vocabulary Builder

این برنامه آموزش زبان انگلیسی یکی از بهترین برنامه‌ها برای گسترش دایره لغات انگلیسی شماست. این برنامه دارای سه سطح ابتدایی، متوسط و حرفه‌ای است که در سطح حرفه‌ای لغات مربوط به دوره‌های تافل و آیلتس به شما آموزش داده می‌شود.

در این برنامه بعد از انتخاب سطح، برنامه کلماتی را نمایش می‌دهد و شما باید معنی آن لغت را انتخاب کنید. نگران اشتباه کردن هم نباشید زیرا این بخشی از برنامه یادگیری است. نهایتا این برنامه آموزش زبان انگلیسی با استفاده از تکنیک تکرار (نشان دادن لغات به صورت دوره‌ای و مرتب) باعث می‌شود تا کلمات را به خاطر بسپارید و این چرخه تا زمانی تکرار می‌شود که به صورت حرفه‌ای لغات را بیاموزید.

می‌توانید از این برنامه به بعنوان یک بازی چند نفره و نوبتی هم استفاده کنید. به این که 20 تا 25 کلمه دشوار انتخاب می‌شود و هدف بازی این است که قبل از به پایان رسیدن زمان مسابقه، به همه سوالات به درستی پاسخ داده شود.

برنامه رایگان آموزش زبان انگلیسی Vocabulary Builder را می‌توانید به رایگان برای اندروید و iOS از لینک‌های داده شده دانلود کنید.

برنامه آموزش زبان انگلیسی vocabulary builder

برنامه آموزش زبان انگلیسی vocabulary builder

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.   

منبع خبر: makeuseof


3 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

AHMET YILMAZ

پنج‌شنبه, 26 مهر 1397

من پیشنهاد می کنم https://www.penpaland.com وب سایت تبادل زبان بر اساس

پاسخ

ahmed

دوشنبه, 20 اسفند 1397

من پیشنهاد می کنم https://www.penpaland.com وب سایت تبادل زبان بر اساس

پاسخ

شرکت کیان پارس

شنبه, 25 خرداد 1398

با سپاس از سایت خوب شما

پاسخ

ثبت نظر