شیائومی می میکس 3، اولین گوشی دنیا با 10 گیگابایت رم، عرضه می‌شود

شیائومی می میکس 3، اولین گوشی دنیا با 10 گیگابایت رم، عرضه می‌شود

شیائومی می میکس 3 با 10 گیگابایت رم و دوربین مخفی شوند و پشتیبانی از 5G رونمایی می‌شود.

شیائومی می میکس 3 شاید یکی از جالب‌ترین گوشی‌هایی باشد که تا انتهای سال 2018 انتظار رونمایی آن را می‌کشیم. شیائومی پیش‌تر اعلام کرده بود که در حال طراحی گوشی هوشمندی است که دوربین آن در مواقعی که به آن نیازی نداریم، پنهان شود و همچنین این گوشی اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از 10 گیگابایت رم بهره خواهد برد.

شیائومی بارها درباره این گوشی که از آن با نام می میکس 3 (Mi Mix 3) یاد می‌کند، صحبت‌های کرده است. گویا از دو سال پیش که شیائومی می میکس 2 در دست ساخت بود، این کمپانی به فکر یک شیوه طراحی جدید بوده است که دوربین سلفی گوشی قابل مخفی شدن باشد. ابتدا حالتی که اصطلاحا به آن ناچ گفته می‌شود در این گوشی‌ها (مانند سایر گوشی‌های یک سال گذشته بازار) استفاده شد اما به نظر می‌رسد شیائومی به دنبال یک شیوه طراحی کاملا متفاوت باشد.

به گفته شیائومی (تاریخ 30 آگوست) در گوشی جدید این کمپانی، شیائومی می میکس 3، شاهد طراحی دوربین به صورت اسلایدنگ خواهیم بود، چیزی که مشابه آن را در Find X دیدیم. البته تفاوت‌های کلیدی را در طراحی می میکس 3 با گوشی فایند ایکس شاهد هستیم. گویا قرار است در Mi mix 3 ماژول دوربین کاملا با شاسی آن یکپارچه شود. ضمنا شیائومی در نظر دارد تا در این گوشی از سیستم تشخیص چهره مبتنی بر IR مانند می 8 استفاده کند.

شیائومی در 17 اکتبر یعنی (25 مهرماه) مجددا تایید کرده است که Mi Mix 3 اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که به 10 گیگابایت رم مجهز خواهد شد. ضمنا این گوشی از ارتباط 5G هم پشتیبانی خواهد کرد.

شیائومی بار دیگر و روز گذشته (19 اکتبر) اعلام کرد که در 25 اکتبر (2 آبان ماه) در چین، از می میکس 3 رونمایی خواهد کرد و انتظار داریم که معرفی و عرضه این گوشی در سایر نقاط دنیا نهایتا تا پایان امسال طول بکشد.

توییت شیائومی درباره رونمایی از Mi Mix 3

توییت شیائومی درباره رونمایی از Mi Mix 3

مشخصات مورد انتظار شیائومی می میکس 3

  • 10 گیگابایت رم
  • دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی
  • پشتیبانی از 5G
  • دارای قابلیت باز کردن قفل با چهره
  • زرولوشن 2340 در  1080
  • صفحه نمایشی از نوع OLED
  • پردازنده اسنپدراگون 845

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.   

منبع خبر: androidcentral و digitaltrends.com/


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

بهنام نوری

شنبه, 28 مهر 1397

می میکس اشتباهه
مای میکس درسته

پاسخ

ثبت نظر