ابزار جدید و جادویی ادوبی برای حذف سوژه‌های متحرک در ویدیو معرفی شد

ابزار جدید و جادویی ادوبی برای حذف سوژه‌های متحرک در ویدیو معرفی شد

با ابزار جدید و جادویی ویرایش تصاویر ویدیویی ادوبی، کاربران می‌توانند بسیار سریع و با چند کلیک ساده، سوژه‌های متحرک موجود در ویدیو را حذف کنند.

کمپانی ادوبی در کنفرانس Max از ویژگی‌های جدید نرم‌افزاری خود برای ویرایش ویدیو، تصویر و صدا رونمایی کرد. یکی از این ویژگی‌ها که بسیار کاربردی است، امکان حذف سوژه‌های متحرک در ویدیو است.

ابزاری جدیدی به نام Project Fast Mask به ویرایشگران حرفه‌ای ویدیو کمک می‌کند تا کم‌ترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک، سوژه متحرک را پیدا کنند و آن را از ویدیو حذف کنند.

برای حذف سوژه متحرک کافی است با انتخاب یک نقطه مناسب، سوژه مورد نظر را انتخاب کنید؛ اما گاهی لازم است برای انتخاب دقیق سوژه چندین نقطه را انتخاب کنید. مثلا وقتی می‌خواهید یک انسان یا حیوان را انتخاب کنید که شکل هندسی نامنظمی دارد، باید نقاط بیشتری را انتخاب کنید. این کار را باید در فریم‌های مختلفی که سوژه در آن است، انجام دهید.

وقتی که سوژه به دقت انتخاب شد، برای آن ماسک ایجاد می‌شود. این ماسک حرکت سوژه را در همه فریم‌ها دنبال می‌کند تا در آخر بتواند سوژه متحرک را به راحتی در ویدیو حذف کند.

ویژگی Project Fast Mask بی‌شک یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌هایی است که به زودی در دسترس تدوین کنندگان ویدیو قرار خواهد گرفت و با در نسخه‌های بعدی ادوبی منتظر آن باشیم.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.   

 

 

منبع خبر: thenextweb


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

الاسکا

دوشنبه, 30 مهر 1397

ادوبی هزار تا نرم افزار داره

الان شما منظورتون کدوم ( کدام ) نرم افزارش بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فقط هی گفتین ادوبی نگفتین کدام نرم افزارش

افتر افکت منظور بود یا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ

ثبت نظر