Red dead redemption 2؛ یک کابوی مجهز و واقعی باشید

Red dead redemption 2؛ یک کابوی مجهز و واقعی باشید

با معرفی تمام محصولاتی که برای لذت بردن از رد دد ردمپشن ۲ نیاز داریم آشنا شوید.

رد دد ردمپشن ۲ همان عنوانی است که گیمر‌ها عاشقش هستند؛ البته از راک استار چیزی به غیر از این انتظار نمی‌رفت. رد دد ردمپشن ۲ به‌ خودی خود عنوان لذت‌بخشی است، اما چطور از آن لذت بیشتری ببریم؟ به‌بیان‌ دیگر چطور در این بازی یک کابوی واقعی و مجهز باشیم؟

 

به چه چیز‌هایی احتیاج داریم

۱ـ سخت افزاری برای دنیای کابوی‌ها  

در حال حاضر این بازی برای کنسول‌ها عرضه‌شده بنابراین تهیه یک کنسول قدرتمند، اولین نیاز شماست. برای اجرای این بازی به سخت‌افزار قدرتمندی احتیاج داریم که بتواند از پس پردازش‌های وسیع آن بر‌بیاید. در رد دد ردمپشن ۲ جزئیات گرافیکی به خوبی اعمال‌شده‌اند، پس چرا از آن‌ها لذت بیشتری نبریم؟

کنسول‌هایی مانند ایکس‌ باکس وان‌ایکس و پلی‌استیشن ۴ پرو می‌توانند با کیفیت خارق‌العاده 4k به شما محتوا را ارائه دهند و کمک کنند تا از جزئیات این بازی هیجان انگیز لذت تمام را ببرید. بعد از این‌که بستری برای دنیای کابوی‌ها فراهم کردیم وقت آن است که دنیای آن‌ها را ببینیم.

کنسول

 

۲ـ دنیای خود را ببینید

مشاهده دنیای کابوی‌ها و تجربه این بازی بر روی یک تلویزیون 77 اینچی با‌کیفیت 4k لذت‌بخش است اما هزینه‌ چنین مانیتوری بسیار بالاست. یک مانیتور گیمینگ شاید ابعاد کوچک‌تری داشته‌ باشد اما به‌احتمال زیاد لذت بزرگ‌تری را برای شما به‌ ارمغان می‌آورد! این مانیتور‌ها همان‌طور که از نامشان مشخص است برای بازی ساخته‌شده‌اند و با توجه به مشخصاتی مانند نوع پنل، زاویه دید و زمان‌ پاسخ‌دهی گزینه‌ بسیار خوبی برای بازی کردن این عنوان هستند، به‌خصوص هنگامی که یک نوع خمیده مانیتور را برگزینید. علاوه بر این دیگر مجبور نیستید وقتی‌که خانواده قصد دیدن سریال‌ها را دارند، از جان مارتسون (یکی از شخصیت‌های محبوب عناوین رد دد) خداحافظی کنید. در ضمن یک کابل HDMI با‌کیفیت را هم فراموش نکنید، چرا که تأثیر مثبتی در بهبود کیفیت تصویر ارائه شده خواهد داشت. هم اکنون می‌توانیم دنیای وسیع و خیره‌کننده رد دد را مشاهده کنیم؛ دیگر به چه چیز‌هایی نیاز داریم؟

مانیتور

 

 

۳ـ یک هفت‌ تیر خوب

هیجان دنیای وسترن را با یک هفت تیر عالی باید تجربه کنید. در بازی‌هایی مانند رد دد، یک گیم پد می‌تواند نقش یک هفت تیر خوب را بازی کند. یک گیم پد خوب با طراحی منحصر‌به‌فرد، بهتر در دست قرار می‌گیرد و به دنبال آن از خستگی و آسیب‌ها را کاهش می‌دهد، کمک می‌کند عملکرد بهتری در بازی به نمایش بگذاریم و در کل باعث می‌شود از بازی لذت بسیار بیشتری ببریم.

گیم پد

 

۴ـ صدای بازی را بدون مزاحم گوش کنید

راک استار برای بخش صدا‌گذاری رد دد ردمپشن ۲ سنگ تمام گذاشته و تمامی لحظات بازی صداهای گوش‌نوازی را می‌شنوید که شما‌ را بیش از پیش در بازی غرق می‌کند. بی‌شک یک هدست باکیفیت، با حذف صداهای مزاحم اطراف، به شما کمک می‌کند تا به خوبی در نقش خود فرو رفته و از بازی لذت ببرید.

 

۵ـ با یک فن خنک کننده، عمر کنسول را افزایش دهید

دل کندن از بازی رد دد ردمپشن ۲ آسان نیست بنابراین برای طولانی مدت کنسول روشن خواهد بود و طبیعتاً دمای آن بالا خواهد رفت. همین موضوع باعث می‌شود که عمر کنسول کاهش یابد و به مرور خراب شود. اگرچه شرکت‌های سونی و مایکروسافت برای بهبود دمای کنسول‌های خود تلاش‌های زیادی کرده‌اند، اما باز‌هم کافی نبوده است.

یک فن خنک‌کننده می‌تواند علاوه بر کاهش دمای کنسول، چند پورت اضافی هم در اختیارمان قرار می‌دهد. همچنین در برخی از مدل‌ها قابلیت شارژ دسته را هم دارد.

 

۶ـ  فضای بیشتر برای دنیای بزرگتر

حجم بازی رد دد 2 با توجه به وسعت بازی و ویژگی‌های فراوان آن اصلا کم نیست. بنابراین احتمال این‌که کنسول‌ فضای کافی برای ذخیره این بازی را نداشته باشد زیاد است، اما راه‌حل چیست؟ خوشبختانه کنسول‌های ایکس باکس و پلی‌ استیشن هر‌دو از هارد اکسترنال پشتیبانی می‌کنند و می‌توان از این حافظه برای نگه‌داری اطلاعات بازی استفاده کرد.

هارد اکسترنال

 

۷ـ دنیا را حمل کنید

یک کابوی مجهز همیشه تجهیزات خود را به همراه دارد. وقتی می‌توانیم از رد دد لذت برد، چرا این لذت را همیشه حمل نکنیم! برای نگه‌داری بهتر از کنسول و حمل و نقل راحت‌تر آن، قطعاً به یک کیف نیاز داریم. در انتخاب یک کیف مناسب برای کنسول، باید به مواردی مانند جا‌دار بودن کیف  و داشتن جیب‌های متعدد و ضد ضربه و ضد آب بودن آن توجه کنید.

اگر جز PC گیمرها هستید، نگران از دست دادن این بازی نباشید زیرا به احتمال زیاد نسخه کامپیوتر شخصی این بازی در دی ماه 98 منتشر خواهد شد. بنابراین اگر PC گیمر هستید، می‌توانید همین حالا تجهیزات گیمینگ خود را برای آن بازی هیجان‌انگیر آماده کنید.

 

بدون شک تجربه این بازی باکیفیت می‌تواند برای هر گیمری لذت‌بخش باشد و مدت‌ها او را سرگرم بازی و داستان غنی آن کند؛ اما این لذت وقتی چند برابر می‌شود که مثل یک کابوی مجهز، در بازی ظاهر شود و با اسب خود غرب وحشی را در نوردد.

 

تجهیزات مورد نیاز خود را از شهر فافا خریداری کنید

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

faceit.width-400.png

رسانه دیجیتال فیسیت

با ما در ارتباط باش...


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر