وان‌پلاس قصد دارد اولین گوشی 5جی را در اروپا منتشر کند

وان‌پلاس قصد دارد اولین گوشی 5جی را در اروپا منتشر کند

امروز صبح گوشی وان‌پلاس 6T معرفی شد و همه توجهات را به خود جلب کرد. اما شاید توجه شرکت وان‌پلاس بیشتر روی محصول بعدی‌اش باشد. هفته پیش این شرکت اعلام کرد که در حال کار کردن روی گوشی 5جی خود است که اوایل سال بعد منتشر خواهد شد. در مراسم 6تی این شرکت درمورد گوشی 5جی خود نیز صحبت کرد. 
رئیس شرکت کوالکوم، کریستیانو آمون در این مراسم اعلام کرد که در آینده نزدیک برای گوشی‌های هوشمند 5جی با شرکت وان‌پلاس همکاری خواهد داشت. در یک مصاحبه پیش از انتشار 6تی، مدیرعامل وان‌پلاس، پیت لائو گفت که قصد دارد گوشی 5جی خود را ابتدا در اروپا منتشر کند که اولین گوشی 5جی در این قاره خواهد بود. 
او همچنین اعلام کرد که با وجود این که هنوز شبکه‌های 5جی فراگیر نشده‌اند اما مشتریان چنین تقاضایی داشته‌اند. درضمن یکی از دلایل علاقه این شرکت به 5جی پیش از فراگیر شدن آن این است که می‌خواهند پیش از رقیبانشان از قابلیت‌های این تکنولوژی باخبر شوند و بیشتر درمورد آن اطلاعات کسب کنند.
لائو همچنین گفت که گوشی 5جی این شرکت همراه با گوشی 4G LTE وارد بازار خواهد شد زیرا قرار نیست فعلاً این محصول جهانی شود. درضمن قرار است که این گوشی جدید خط تولید خودش را داشته باشد. 

 

مقالات مرتبط:

وان پلاس 6T، پرچمداری مقرون به صرفه، رونمایی شد

پس از مدت‌ها انتظار وان پلاس 6 رونمایی شد، بررسی تمامی قابلیت‌ها و مشخصات

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر