وان پلاس 6T، پرچمداری مقرون به صرفه، رونمایی شد

وان پلاس 6T، پرچمداری مقرون به صرفه، رونمایی شد

بالاخره و پس از ماه‌ها شایعه پراکنی، شب گذشته و طی رویدادی در نیویورک، دومین پرچمدار وان پلاس در سال 2018، وان پلاس 6T رونمایی شد. این گوشی جدید در اصل یک نسخه بهبود یافته نسبت به پرچمدار سابق این کمپانی، وان پلاس 6 است که همین چند ماه پیش رونمایی شد.

 

مشخصات گوشی وان پلاس 6T

طراحی ظاهری و صفحه نمایش

گوشی وان پلاس 6T از نظر ظاهر تفاوت چندانی با وان پلاس 6 ندارد اما اگر به تصاویر صفحه نمایش این گوشی نگاه کنید متوجه می‌شوید که بریدگی بالای صفحه نمایش باریک‌تر شده و به جای یک شکل مستطیل، شبیه یک قطره کوچک است. با این اوصاف نسبت صفحه نمایش به بدنه جلویی گوشی به 85.6 درصد رسیده است.

وان پلاس 6T از یک صفحه نمایش 6.41 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن 1080 در 2340 بهره می‌برد که به واسطه پوشش گوریلا گلس 6 محافظت می‌شود.

پردازنده

پرچمدار جدید وان پلاس از یک پردازنده 10 نانومتری اسنپدراگون 8 هسته‌ای بهره می‌برد که چهار هسته از نوع Kryo 385 Gold با فرکانس 2.8 گیگاهرتزی و چهار هسته دیگر از نوع Kryo 385 Silver با فرکانس 1.7 گیگاهرتزی است. ضمنا وان پلاس 6T به پردازنده گرافیکی Adreno 630 مجهز شده است.

 

دوربین اصلی و سلفی

سخت افزاری که در دوربین وان پلاس 6T استفاده شده است هیچ تفاوتی با نسل قبلی این گوشی، وان پلاس 6، ندارد. این گوشی از دوربین دوگانه اصلی 16+20 مگاپیکسلی بهره می‌برد که هر دو لنز به لرزش‌گیرهای اپتیکال و الکترونیکی مجهز شده‌اند و دارای گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 هستند. البته لنز 16 مگاپیکسلی از نوع واید است. دوربین سلفی این گوشی اما از یک لنز 20 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f.17 بهره می‌برد.

در این رویداد قابلیتی به نام NightScape معرفی شده است که می‌تواند جزییات تصاویر ثبت شده را بهبود بخشد، تنها در مدت 2 ثانیه در شرایط تاریک و بدون نور، عکس برداری کند و پدیده موشن بلر را به شدت پایین بیاورد.

کمپانی وان پلاس از مشکل دوربین گوشی وان پلاس 6 در ثبت تصاویر در تاریکی مطلع است و به همین دلیل این قابلیت را توسعه داده است که قرار است تا هفته آینده به نرم افزار دوربین گوشی وان پلاس 6 هم اضافه شود.

قابلیت نرم افزاری Studio Lighting، قابلیت دیگری است که در جریان این رویداد و برای دوربین‌های گوشی‌های وان پلاس عرضه شده است. به لطف این قابلیت با اعمال تغییر در نوع نور پردازی چهره، می‌توانید جلوه‌هایی زیبا همچون آیفون XS و آیفون X ایجاد کنید و تصاویر پرتره بهتری را ثبت کنید.

 

حافظه داخلی و رم

وان پلاس 6T از دو نسخه عرضه خواهد شد، یکی با 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم و دیگری با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم. ضمنا وان پلاس برای این گوشی اسلات کارت حافظه در نظر نگرفته است.

 

سایر مشخصات

  • سیستم عامل اندروید 9.0 پای
  • جک 3.5 میلی‌متری هدفون ندارد
  • دارای حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش
  • باتری 3700 میلی آمپر ساعتی لیتیوم یونی، غیرقابل تعویض
  • رنگ مشکی براق و مات

 

قیمت و زمان عرضه

گوشی وان پلاس 6T از اول نوامبر (10 آبان ماه) در آمریکا و از 15 ابان ماه در اروپا عرضه خواهد شد. قیمت نسخه 128 گیگابایتی و 6 گیگابایت رم، 550 دلار تعیین شده است.

 

مقالات مرتبط:

پس از مدت‌ها انتظار وان پلاس 6 رونمایی شد، بررسی تمامی قابلیت‌ها و مشخصات

 

نظر شما درباره این گوشی چیست؟

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر