آپدیت اکتبر مایکروسافت ویندوز10 در ماه اکتبر منتشر نشد

آپدیت اکتبر مایکروسافت ویندوز10 در ماه اکتبر منتشر نشد

هرسال شرکت مایکروسافت در ماه اکتبر مهم‌ترین آپدیت‌های ویندوز را برای محصولات پرچم‌دار خود منتشر می‌کند. اما نه تنها اکتبر امسال بدون هیچ آپدیتی بود بلکه تا حدی باعث آبروریزی نیز شد. 
وقتی که مایکروسافت آپدیت اکتبر را منتشر کرد اعلام کرد که این آپدیت شامل قابلیت‌های مهمی مثل ابزار جدید اسکرین‌شات، حالت تاریک اکسپلورر و فضای ذخیره‌سازی ابری همگام با دستگاه است. با این حال کسانی که این آپدیت را دریافت کرده بودند گفتند که هنگام نصب تمام اطلاعات روی پوشه My Documents  را حذف می‌کند. به همین دلیل مایکروسافت تصمیم گرفت تا زمان رفع این مشکل آپدیت را به تعویق بیندازد. با این حال بسیاری از کاربران اعلام کرده بودند که درایوهایشان نیز هربار که باز می‌شد از کار می‌افتاد. 
البته این اولین بار نیست که آپدیت اکتبر با مشکل مواجه می‌شود. پیش از انتشار رسمی آپدیت نیز کاربران مایکروسافت اینسایدر گفته بودند که پس از نصب آپدیت همین مشکل را داشتند. 

windows


مایکروسافت متوجه این مشکل در آپدیت خود شد و آپدیت را به تعویق انداخت و اعلام کرد که مشکل این باگ را رفع کرده است. قرار بود که آپدیت اکتبر برای همه منتشر شود اما تا به حال که تنها کاربران اینسایدر به آن‌ها دسترسی داشته‌اند. آپدیت اخیر ( ساخت 17763) شامل تعمیراتی برای کاربران اینسایدر است. این ساخت جدید برای رفع مشکلی که با فایل‌های زیپ پیش می‌آمد منتشر شده است. این باگ باعث می‌شد که ویندوز هنگام فشرده سازی از کاربر نپرسد که می‌خواهد فایل‌ها را بازنویسی کند یا خیر. 
در نتیجه آپدیت اکتبر در ماه اکتبر منتشر نشده و به نظر می‌رسد که مایکروسافت باید روی چیزهای بیشتری کار کند تا بتواند آپدیت خود را منتشر کند. درضمن باید عملکرد همه را نیز امتحان کند. انتشار دو آپدیت در سال به نظر مشکل ساز شده است. 
ویندوز پیکربندی سخت‌افزاری زیادی را پشتیبانی می‌کند درنتیجه تست کردن همه چیز با هم کار سختی است. در نتیجه شاید بد نباشد که تعداد آپدیت‌های سالانه خود را کاهش دهد. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: extremetech

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر