Vivo Y93، میانرده‌ای مقرون به صرفه با باتری حجیم رونمایی شد

Vivo Y93، میانرده‌ای مقرون به صرفه با باتری حجیم رونمایی شد

Vivo Y93، میانرده‌ای مقرون به صرفه با باتری حجیم 4030 میلی آمپر ساعتی، صفحه نمایش 6.2 اینچی و... رونمایی شد.

شرایط بازار موبایل در ایران به گونه‌ای تغییر کرده است که اغلب افراد به جای پرچمداران، به سراغ گوشی‌های میانرده می‌روند. به تازگی ویوو یک گوشی میانرده به نام Vivo Y93 رونمایی کرده است که نسبت به مشخصاتش قیمت مناسبی دارد. با ما همراه باشید تا مشخصات این گوشی جدید را با هم مرور کنیم.

 

مشخصات گوشی میانرده Vivo Y93

صفحه نمایش

گوشی Vivo Y93 از صفحه نمایش 6.2 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 1520 در 720 و نسبت 82.4 درصدی صفحه نمایش به کل بدنه بهره می‌برد. حاشیه‌های این گوشی بسیار باریک هستند و ضمنا به جای استفاده از ناچ در بالای صفحه نمایش از یک بریدگی قطره مانند در این گوشی استفاده شده است.

گوشی میانرده Vivo Y93

گوشی میانرده Vivo Y93

 

پردازنده

ویوو این گوشی را به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 439 مجهز کرده است که بر پایه معماری 12 نانومتری FinFET ساخته شده است که دو هسته‌ این پردازنده از نوع Cortex-A53 با فرکانس 1.95 گیگاهرتزی و 6 هسته دیگر دارای فرکانس 1.45 گیگاهرتزی است. ضمنا این گوشی به پردازنده گرافیکی Adreno 505 مجهز شده است.

 

دوربین اصلی و سلفی

Vivo Y93 از دوربین اصلی دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد که هر دو لنز دارای گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 هستند. دوربین سلفی این گوشی هم از یک لنز 8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد که به قابلیت Face unlock مجهز شده است. از طرفی چون این گوشی از سنسور اثر انگشت بهره نمی‌برد، قابلیت Face Unlock حیاتی‌تر جلوه خواهد کرد.

 

حافظه داخلی و رم

Vivo Y93 به 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم مجهز شده است که برای یک گوشی میانرده میزان مناسبی است. از طرفی اگر به حافظه بیشتری نیاز دارید می‌توانید از کارت حافظه MicroSD تا 256 گیگابایت استفاده کنید.

 

باتری

نکته قابل توجه در مورد گوشی Vivo Y93، باتری حجیم آن است، این گوشی از باتری لیتیوم پلیمری 4030 میلی آمپر ساعتی و غیرقابل تعویض بهره می‌برد.

 

سایر مشخصات

  • سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو
  • دو سیم کارت نانو، همزمان یکی فعال
  • دارای جک 3.5 میلی‌متری
  • دو رنگ قرمز و مشکی
  • قیمت حدود 215 دلار

 

 ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر