سامسونگ 18 آبان ماه از گوشی تاشوی w2019 رونمایی می‌کند

سامسونگ 18 آبان ماه از گوشی تاشوی w2019 رونمایی می‌کند

سامسونگ 18 آبان ماه از گوشی تاشوی w2019 رونمایی می‌کند، گوشی که احتمالا 2500 دلار قیمت داشته باشد.

بالاخره موعد رونمایی از اولین گوشی تاشوی سامسونگ فرا رسیده و این کمپانی طی دعوتنامه‌ای به رسانه‌های چینی، از رونمایی گوشی w2019 در تاریخ 9 نوامبر یعنی 18 آبان ماه خبر داده است.

سال‌هاست که کمپانی‌های زیادی در تلاشند تا گوشی‌های هوشمند تاشو طراحی کرده و راهی بازار کنند. شاید همه انتظار داشتیم که سامسونگ اولین گوشی تاشوی جهان را عرضه کند اما چند روز پیش کمپانی Royole موفق شد در این رقابت برنده شده و گوشی فلکس پای، اولین گوشی تاشوی جهان را رونمایی کند. اگرچه عنوان اولین کمپانی تولید کننده چنین گوشی، نصیب سامسونگ نشد اما بالاخره تاریخ رسمی معرفی گوشی تاشوی سامسونگ به همراه برخی از مشخصات این گوشی اعلام شده است.

دعوتنامه سامسونگ برای رونمایی از گوشی تاشوی W2019

دعوتنامه سامسونگ برای رونمایی از گوشی تاشوی W2019

 

مشخصات احتمالی گوشی تاشوی W2019

گویا این گوشی جدید به دو صفحه نمایش 4.2 اینچی از نوع Supper AMOLED، پردازنده اسنپدراگون 845 و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

شایعات حاکی از آن است که سامسونگ این گوشی را بدون سنسور اثر انگشت راهی بازار خواهد شد. ضمنا احتمال می‌رود که W2019 دارای جک 3.5 میلی متری باشد و همچنین یک کلید فراخوانی بیکسبی هم در سمت چپ آن قرار داشته باشد.

با توجه به دعوتنامه اخیر سامسونگ برای رونمایی از این گوشی، احتمالا W2019 با رنگ‌ رزگلد عرضه خواهد شد. انتظار داریم برای این محصول قیمتی حدود 2500 دلار تعیین شود، یعنی حدودا دو برابر قیمت فلکس پای!

 

مقالات مرتبط:

اولین گوشی تاشدنی دنیا، فلکس پای، رونمایی شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر