هواوی گوشی‌‌های معیوب میت 20 پرو را تعویض می‌کند

هواوی گوشی‌‌های معیوب میت 20 پرو را تعویض می‌کند

اخیرا مطالبی در ارتباط با سبز شدن صفحه نمایش گوشی‌های هواوی میت 20 پرو شنیده‌اید. هواوی طی بیانیه غیر رسمی در نهایت مشکل نمایشگر این گوشی را پذیرفت و اعلام کرد دستگاه‌های معیوب را به رایگان تعویض می‌کند.

احتمالا طی چند روز اخیر مطالبی در ارتباط با سبز شدن صفحه نمایش گوشی‌های میت 20 پرو هواوی شنیده‌اید. هواوی طی بیانیه غیر رسمی در نهایت، مشکل نمایشگر هواوی میت 20 پرو را پذیرفت و اعلام کرد دستگاه‌های معیوب را به رایگان تعویض می‌کند. مدیر بازاریابی و ارتباطات هواوی در این رابطه اینطور بیان می‌کند:

ما مدت زیادی را برای بررسی مشکل سبز شدن نمایشگر تعداد معدودی از گوشی‌ها (هواوی میت 20 پرو) صرف کردیم. اگر کاربری در فنلاند، مشکل نمایشگر دارد، دستگاهش بدون هزینه تعویض می‌گردد.

بنابراین به نظر می‌رسد هواوی این مشکل صفحه نمایش گوشی‌های جدید خود را پذیرفته و می‌خواهد با تعویض رایگان، این مشکل را جبران کند. همچنین فروم هواوی بریتانیا در پاسخ به یک کاربر با مشکل مشابه اعلام کرده که به مراکز خدمات مشتریان هواوی مراجعه کنند و او پس از مراجعه متوجه شده که هواوی از این مشکل آگاه است و دستگاه او تعویض می‌شود.

 

مشکل سبز شدن نمایشگر میت 20 پرو

مشکل سبز شدن نمایشگر میت 20 پرو

 

طعنه سامسونگ به هواوی

حالا پس از مشکل سبز شدن نمایشگر گوشی‌های جدید هواوی، گفته می‌شود سامسونگ در شبکه اجتماعی ویبو پستی منتشر کرده است که در آن به مشتری‌های خود اطمینان می‌دهد که می‌توانند به نمایشگرهای گوگل اعتماد کنند!

طی گزارش‌های مختلف، هواوی میت 20 پرو برخلاف دیگر چینی‌ها که از نمایشگرهای ساخت ال جی استفاده می‌کنند، نمایشگر OLED دارد که ساخت شرکت BOE است، هرچند هواوی علت این مشکل را مطرح نکرده اما با گزارش مشکلات مشابه، باید منتظر عکس‌العمل رسمی هواوی در این رابطه باشیم.

 

مقالات مرتبط: 

هواوی میت 20 و میت 20 پرو، پرچمداران 2018 هواوی با قابلیت‌های شگفت‌انگیز رونمایی شدند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.  

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر