5 ابزار کاربردی برای دانلود تصویر زمینه رایگان و باکیفیت برای موبایل و دسکتاپ

5 ابزار کاربردی برای دانلود تصویر زمینه رایگان و باکیفیت برای موبایل و دسکتاپ.jpg

بسیاری از افراد همواره به دنبال تصاویر زمینه عالی برای موبایل و یا کامپیوتر شخصی خود می‌گردند. اگر شما هم جز این دسته افراد هستید پیشنهاد می‌کنیم این 5 ابزار را از دست ندهید.

بسیاری از افراد همواره به دنبال تصاویر زمینه عالی برای موبایل و یا کامپیوتر شخصی خود می‌گردند. اگر شما هم جز این دسته افراد هستید پیشنهاد می‌کنیم این 5 ابزار را از دست ندهید.

ابزارهای رایگان دانلود تصویر پس زمینه رایگان برای موبایل و دسکتاپ

1- وب سایت Movie Mania

اگر عاشق فیلم و سریال هستید و همیشه به دنبال تصاویر زمینه از فیلم‌های مختلف می‌گردید وب سایت Movie Mania را به شما پیشنهاد می‌کنیم. معمولاً زمانی که پوستر یکی از فیلم‌ها و یا سریال‌های محبوب خود را دانلود می‌کنید، روی همه آن‌ها، عنوان فیلم نوشته شده است که اصلاً برای استفاده به عنوان تصویر زمینه مناسب نیست. وب سایت Movie Mania برای رفع این مشکل تصاویر زمینه بسیار باکیفیتی از فیلم‌ها و سریال‌های محبوب را در اختیار شما قرار می‌دهد که متن و عنوان فیلم از روی آن حذف شده است. از این تصویر زمینه‌ها برای موبایل و تبلت می‌‎توانید استفاده کنید.

این وب سایت شامل تصاویر بسیاری در زمینه‌های مختلف است که اغلب به صورت عمودی هستند بنابراین برای گوشی کاملاً مناسب هستند؛ اما تعدادی از تصاویر زمینه برای دسکتاپ هم مناسب هستند. برای اینکه تصاویر مناسب هر دسته را ببینید می‌توانید روی آیکون گوشه بالا و سمت راست وب سایت کلیک کنید. البته تصاویری که در اختیارتان قرار می‌گیرند به کاملی و باکیفیتی تصاویر زمینه برای موبایل نیستند.

2- وب سایت Wllppr

این وب سایت در واقع یک کامیونیتی است که افراد علاقه‌مند به این کار، تصاویر بسیار باکیفیتی که مناسب تصویر زمینه موبایل و کامپیوتر هستند را از طراحان، هنرمندان و عکاسان مختلف جمع‌آوری می‌کنند و در این وب سایت قرار می‌دهند. برخلاف منبع قبلی، تصاویر موجود در این وب سایت برای استفاده در کامپیوتر بسیار مناسب هستند اما تصاویر مناسبی برای گوشی هم در وب سایت پیدا می‌کند. ضمناً همه تصاویر به صورت اتوماتیک بنا به رزولوشن و نسبت ابعاد گوشی شما، برای استفاده روی گوشی تنظیم می‌شوند.

برای راحتی بیشتر بهتر است از همان ابتدای ورود به وب سایت، از منو سمت چپ، دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. ضمناً می‌توانید با انتخاب یکی از دسته‌بندی‌های موجود، تصاویر موجود در همان بخش را ببینید.

وب سایت Wllppr.jpg
وب سایت Wllppr -

3- 21 Wallpaper

این مورد یک پروژه جدید و جالب است که در آن از 7 نفر از بهترین طراحان و گرافیست‌های دنیا خواسته شده است که در طول ماه 3 مورد از تصاویر ثبت شده خود را که مناسب تصویر زمینه هستند، به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهند. ازآنجایی‌که هر یک از این هنرمندان سبک و سیاق خاص خود را دارند، بی‌شک تصاویر موجود در این وب سایت منحصر به فرد و غنی است.

خوبی این وب سایت این است که هنرمندان تصاویر زمینه را برای هر دو دستگاه کامپیوتر و گوشی عرضه می‌کنند.

4- برنامه Atlas Wallpaper و Mapapers

با این دو برنامه می‌توانید به راحتی هر گوشه‌ای از نقشه جهان را به تصویر زمینه تبدیل کنید. هر دو این برنامه‌ها دقیقاً مانند هم عمل می‌کنند اما Atlas Wallpaper روی سیستم عامل iOS نصب می‌شود و برنامه Mapapers روی سیستم عامل اندروید. البته برنامه Atlas Wallpaper رایگان است اما برنامه Mapapers این طور نیست و 1 دلار هزینه دارد؛ ضمنا روی تصاویر هم واترمارک google را قرار می‌دهد.

برای استفاده از این برنامه کافی است هر نقطه‌ای از جهان را انتخاب کنید، روی آن زوم کنید. سپس از بین رنگ‌ها و استایل‌های مختلف، رنگ دلخواه را انتخاب کنید. بعد از تکمیل عکس، آن را روی مموری گوشی خود ذخیره کنید و از آن به عنوان تصویر زمینه استفاده کنید.

برنامه Atlas Wallpaper و Mapapers.jpg
برنامه Atlas Wallpaper و Mapapers -

Pattern Cooler -5

بسیاری ترجیح می‌دهند از تصاویر زمینه‌ای استفاده کنند که عکس برداری نشده‌اند بلکه از الگوهای خاصی بهره می‌برند. Pattern Cooler به راحتی این کار را برای شما انجام می‌دهد. حتی لازم نیست که نگران زمان‌بر بودن یافتن تصاویر در این وب سایت باشید بلکه می‌توانید با استفاده از استایل و رنگ، مشخصاً به سراغ همان دسته از الگوها بروید.

جالب‌تر اینکه زمانی‌که تصویر مورد نظر خود را پیدا کردید به راحتی می‌توانید آن را بنا به سلیقه خود تغییر داده و شخصی‌سازی کنید و رنگ، متن، شفافیت و... آن را تنظیم کنید.

این وب سایت یک محدودیت برای شما دارد، نهایت سایزی که می‌توانید به صورت رایگان تصاویر را دانلود کنید 300 در 300 پیکسل است. بنابراین اگر می‌خواهید از یک الگو در سایز بزرگ‌تر داشته باشید، کافی آن را در یک ادیتور، بارها و بارها کپی و پیست کنید.

ابزار Pattern Cooler برای تصاویر زمینه.jpg
ابزار Pattern Cooler برای تصاویر زمینه -

منبع خبر: makeuseof


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

reza

پنج‌شنبه, 05 فروردین 1400

لینک برای مورد 2 و3 ، لطفا ؟ بخصوص مورد 2 که در سرچ گوگل هم چیزی با این نام پیدا نشد

پاسخ

ثبت نظر