مایکروسافت پیام رسان کایزالا را به‌صورت جهانی منتشر می‌کند

مایکروسافت پیام رسان کایزالا را به‌صورت جهانی منتشر می‌کند

کایزالا، پیام رسان تجاری مایکروسافت که ابتدا مشخصا برای بازار هند عرضه شده بود، حالا قرار است به صورت جهانی و رایگان در دسترس کابران تجاری آفیس 365 قرار گیرد.

پیام رسان کایزالا را بیش از هر پیام رسان دیگری می‌توانیم به واتس آپ تشبیه کنیم قابلیت ایجاد گروه را دارد با این تفاوت که امکان تماس تصویری در این پیام رسان وجود ندارد. نسخه معمولی پیام رسان کایزالا کاملا رایگان است و برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است؛ اما برای استفاده از قابلیت‌های بیشتر آن در حوزه کسب کار می‌توانید تنها با پرداخت 1.5 دلار به صورت ماهیانه، نسخه پرو آن را خریداری کنید.

این نسخه پیشرفته قابلیت‌های بسیاری همچون مدیریت گروه، گزارش‌دهی پیشرفته، تجزیه و تحلیل و... را در اختیار شما قرار می‌دهد.

به نظر می‌رسد مایکروسافت در نظر دارد تا این پیام رسان که بر مبنای پلتفرم ابری مایکروسافت آژور (Azure) توسعه داده شده است را در بین کارمندان و کارکنان کسب و کارها جا بیندازد و هدف مایکروسافت از توسعه این پیام رسان، سازمانی است.

همانطور که پیش‌تر گفتیم نسخه iOS و اندروید پیام رسان کایزالا در دسترس کاربران است اما گویا فعلا مایکروسافت برنامه‌ای برای ارائه این پیام رسان روی ویندوز 10 ندارد.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: zdnet


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر