نرم‌افزار جدید One UI سامسونگ استفاده از گوشی‌های بزرگ‌تر را راحت‌تر می‌کند

نرم‌افزار جدید One UI سامسونگ استفاده از گوشی‌های بزرگ‌تر را راحت‌تر می‌کند

امروز سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان، نرم‌افزار جدید خود، One UI را برای گوشی‌های هوشمند سامسونگ معرفی کرد. One UI شامل قابلیت‌های تصویری از جمله گوشه‌های گرد، اپلیکیشن‌های رنگارنگ و آیکون‌های دوباره طراحی شده است. اما هدف اصلی این نرم‌افزار این است که استفاده از گوشی‌های بزرگ ساده‌تر شود. 
بخش‌های تعاملی کلیدی One UI زیر صفحه قرار گرفته‌اند و شما با شصت دستتان می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید و دیگر لازم نیست که برای دسترسی به یک دکمه به بالا سمت چپ گلکسی نوت خود استفاده کنید. سامسونگ گفته که One UI از همه‌ی UXهایی که تا به حال ساخته بیشتر روی کاربر تمرکز دارد. 
دیگر چیزهایی که ارتقا یافته‌اند شامل حالت تاریک در کل سیستم وقابلیت focus blocks در اپلیکیشن‌هاست که جزئیات بیشتری از اپلیکیشن به شما ارائه می‌دهد. هدف از طراحی دوباره این قابلیت این است که کمتر باعث حواس پرتی شود و کاربر بتواند سریع‌تر درون گوشی خود را جست‌وجو کند. 
پیش نمایش One UI را می‌توان در تصاویر منتشر شده از سیستم عامل اندروید9 پای بتا برای گوشی‌های هوشمند مشاهده کرد. این نسخه بتا در این ماه برای امریکا، آلمان و کره و سپس کشورهای اروپایی و آسیایی منتشر خواهد شد. سامسونگ می‌گوید One UI و همچنین اندروید 9 پای برای گوشی‌های گلکسی اس9، اس9 پلاس و نوت9 از ژانویه سال 2019 منتشر خواهد شد. 

samsung

samsung

 

 

 

 

 

samsung

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر