شاهکار راک استار، رد دد ردمپشن 2 و رکورد شکنی تنها در کمتر از یک ماه

شاهکار راک استار، رد دد ردمپشن 2 و رکورد شکنی تنها در کمتر از یک ماه

شاهکار اخیر راک استار، رد دد ردمپشن 2 (Red Dead Redemption 2) بی‌شک برای همه گیمرهای حرفه‌ای نامی آشناست که به تازگی منتشر شده است اما در همین مدت کوتاه توانسته است هم نظر گیمرها را به خود جلب کند و هم درآمد بسیار خوبی را برای راک استار ایجاد کند.

چند روز پیش کمپانی تیک تو، کمپانی مادر راک استار، گزارش مالی و درآمدی خود را منتشر کرده است. بنا به این گزارش تا کنون بازی رد دد ردمپشن 2 (Red Dead Redemption 2) بیش از 17 میلیون بار در سراسر دنیا فروخته شده است. از لحاظ درآمدی، بازی رد دد 2 تنها در سه روز اول عرضه، توانست 725 میلیون دلار درآمد داشته باشد و بالاخره تنها در کمتر از مدت یک ماه، Red Dead Redemption 2 موفق شد رکورد فروش بازی رد دد 1 را بشکند، بازی که 8 سال پیش عرضه شده بود!

فروش بازی رد دد 2 به حدی عالی بوده است که حتی سازندگان آن چنین انتظاری نداشته‌اند از این رو شرکت تیک تو، چشم انداز مالی خود را برای سال 2018 و سال 2019 تغییر داده است. به گفته استروس زلنیک، مدیرعامل تیک تو این کمپانی به دنبال عملکرد عالی اخیر و فروش بیش از انتظار بازی رد دد ردمپشن 2، پیش‌بینی‌های خود برای چشم انداز مالی در سال 2019 را افزایش داده است.

بسیاری معتقدند که دو بازی رد دد 2 و Call of Duty: Black Ops 4 در حال حاضر رقیبان جدی یکدیگر هستند اما تا کنون هیچ گزارش دقیقی از فروش بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر نشده است. ضمنا فروش بالای رد دد 2 نشان می‌دهد که شاهکار اخیر راک استار به راحتی می‌تواند Call of Duty: Black Ops 4 را مغلوب کند.

 

مقالات مرتبط:

چگونه از رد دد ردمپشن 2 بیشتر لذت ببریم؛ یک کابوی مجهز

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: dualshockers


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر