گوشی W2019 رونمایی شد؛ پرچم‌دار تاشو و قدرتمند سامسونگ

گوشی W2019 رونمایی شد؛ پرچم‌دار تاشو و قدرتمند سامسونگ

اولین گوشی تاشو پرچمدار سامسونگ، گوشی w2019 با سخت افزار فوق العاده قدرتمند رونمایی شد.

بالاخره پس از مدت‌های انتظار، ساعتی پیش سامسونگ از پرچم‌دار تاشوی خود، به نام W2019 رونمایی کرد. اولین گوشی تاشوی سامسونگ به دو صفحه نمایش AMOLED مجهز کرده است به این معنی که بدون باز کردن گوشی و تنها با استفاده از صفحه نمایش بیرونی، می‌توانید از گوشی استفاده کنید.

 

مشخصات گوشی تاشو w2019

نکته حائز اهمیت در مورد گوشی w2019 تنها تاشو بودن آن نیست بلکه سامسونگ این گوشی را به سخت افزار قدرتمندی مجهز کرده است. این گوشی تاشو از پردازنده اسنپدراگون 845 به همراه 6 گیگابایت رم بهره می‌برد. این گوشی با دو حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت عرضه خواهد شد. بعلاوه میزان حافظه این گوشی قابل ارتقا هم هست.

گوشی w2019 به دو نمایشگر 4.2 اینچی از نوع سوپر AMOLED با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل و نسبت تصویر 16 به 9 مجهز شده است.

سامسونگ در گوشی تاشوی خود از دوربینی مانند دوربین پرچمدارش، گلکسی اس 9 پلاس استفاده کرده است. این گوشی از دوربین دوگانه، یکی لنز 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگمی که بین دو مقدار f/1.5 و f/2.4 متغیر است و دیگری یک لنز تله فوتو برای زوم دو برابری غیر اپتیکال است که این دو لنزها قادرند تصاویر خوبی را به ثبت برساند. ضمناً این گوشی از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد.

گوشی تاشو w2019

گوشی تاشو w2019

 

گوشی w2019 به یک باتری 3070 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است که از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود. همان‌طور که انتظار می‌رفت سامسونگ گوشی تاشوی خود را به سیستم‌عامل اندروید 8.1 اوریو مجهز کرده است. ضمناً این گوشی از رابط کاربری اختصاصی سامسونگ بهره می‌برد.

سامسونگ در گوشی تاشوی w2019 خود دستیار صوتی بیکسبی را هم قرار داده است و برای آن یک کلید اختصاصی در کنار گوشی در نظر گرفته است. در همین لبه کناری شاهد سنسور انگشت هم هستیم.

کل بدنه این گوشی تاشو سامسونگ از جنس مواد پریمیومی مانند آلومینیوم آنودیزه شده‌ی برش خورده با الماس و شیشه ساخته شده است.

یکی از نقاط ضعف این گوشی، قطر زیاد آن هنگام تا شدن آن است. در این حالت قطر w2019 به 17.33 میلی‌متر می‌رسد. این در حالی است که در حال حاضر لپ تاپ‌ها هم قطر کمتری نسبت به این گوشی دارند.

سامسونگ در نظر دارد تا این گوشی تاشو را در دو رنگ نقره‌ای و طلایی در دسترس کاربران قرار دهد اما این کمپانی هنوز صحبتی درباره قیمت و زمان عرضه w2019 نکرده است.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر