پشتیبانی از موس و کیبورد رسما به ایکس‌ باکس وان اضافه شد

پشتیبانی از موس و کیبورد رسما به ایکس‌ باکس وان اضافه شد

بالاخره پشتیبانی از موس و کیبورد رسما به ایکس‌ باکس وان اضافه شد.

بالاخره و پس از جنجال‌های فراوان، ساعتی پیش مایکروسافت رسما اعلام کرد پشتیبانی از کیبورد و موس از 23 آبان ماه به ایکس باکس وان می‌آید. این خبر در جریان رویداد X018 که هم اکنون در مکزیک در حال برگزاری است منتشر شد؛ اما به گفته مایکروسافت، پشتیبانی از کیبورد و موس در ایکس باکس وان در ابتدا تنها برای کاربران اینسایدر ممکن است و در مرحله بعد این پشتیبانی برای همه کاربران در دسترس قرار می‌گیرد.

به گفته مایکروسافت پشتیبانی از کیبورد و موس در ایکس باکس وان، فعلا تنها برای بازی‌های محدودی ممکن است که یکی از مطرح‌ترین این بازی‌ها، فورتنایت است. البته تنها کسانی رقیب شما در این بازی‌ هستند که مانند شما بازی را با کیبورد و موس انجام می‌دهند.

علاوه بر بازی فورتنایت، بناست تا از اواخر ماه نوامبر، بازی‌های دیگری همچون Vermintide 2 ،War Thunder ،Strange Brigade ،Bomber Crew و Deep Rock Galactic هم از این قابلیت جدید پشتیبانی کنند.

ضمنا هیچ نگرانی در خصوص نوع موس و کیبورد خود نداشته باشید زیرا ایکس باکس وان تقریبا از همه موس و کیبوردهای موجود پشتیبانی می‌کند. البته این را هم در نظر بگیرید که مایکروسافت تصمیم دارد تا با همکاری با ریزر، کیبوردهایی مخصوص به ایکس باکس وان را راهی بازار کند که عملکرد بهتری داشته باشند. گویا قرار است این کیبوردهای مخصوص در جریان رویداد CES 2018 معرفی شوند.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: engadget


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر