اسپاتیفای اپلیکیشن اپل واچ خود را منتشر کرد

اسپاتیفای اپلیکیشن اپل واچ خود را منتشر کرد

شرکت اسپاتیفای به طور رسمی امروز اپلیکیشن اپل واچ خود را منتشر کرد. این سرویس پخش موزیک از اول این ماه به صورت آزمایشی منتشر شد و حال به صورت رسمی منتشر خواهد شد. البته هنوز اپلیکیشن اپل واچ امکان پخش آفلاین را به شما نمی‌دهد. اولین نسخه اسپاتیفای شامل قابلیت پخش موزیک روی اپل واچ یا کنترل موزیک روی دستگاه‌های متصل به اسپاتیفای می‌شود. 
اپلیکیشن اپل واچ اسپاتیفای بسیار بهتر و راحت‌تر از آیفون یا دیگر دستگاه‌های متصل به اسپاتیفای کنترل می‌شود چرا که لازم نیست از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای موزیک را کنترل کنید بلکه موزیک شما جایگزین موزیک در حال پخش روی صفحه نمایش ساعت می‌شود.

spotify


نبود امکان پخش آفلاین موزیک خیلی‌ها را ناامید کرده است. این قابلیت کلیدی به کاربران اپل واچ این امکان را می‌دهد تا بدون در دست داشتن آیفون و با هدفون بلوتوثی به ورزش بروند. اگر دوست دارید اپلیکیشن اپل واچ اسپاتیفای را امتحان کنید می‌توانید در هفته آینده آن را دانلود کنید. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر