نه وب‌سایت امن برای دانلود نرم‌افزار در انواع پلتفرم

نه وب‌سایت امن برای دانلود نرم‌افزار در انواع پلتفرم

سایت‌های دانلود نرم‌افزار رایگان معمولاً خطرناک هستند. سرزدن به یک سایت بد ممکن است باعث شود که کامپیوتر شما به انواع بدافزارها و ویروس‌ها آلوده شود. 

شما می‌توانید با نصب کردن آنتی‌ویروس تا حدی خود را از این سایت‌ها در امان نگاه دارید اما بهتر است که به طور کلی از سایت‌های ناشناس دوری کنید و از سایت‌های معتبری استفاده کنید که همه‌ی تلاششان را می‌کنند تا شما را دچار بدافزار نکنند. 

علاوه بر تجربه شخصی، از دو ابزار می‌توانید استفاده کنید تا بفهمید که یک سایت چقدر معتبر و امن است: 

• Web of Trust

URLVoid

ما در لیست خود از این دو ابزار استفاده کردیم و برای این که آن‌ها را امن به حساب بیاوریم لازم بود که در Web of Trust حداقل 90% و در URLVoid 35/36 را به دست آورند. به یاد داشته باشید که هیچ سایتی 100% امن نیست اما این سایت‌های دانلود همه تلاششان را می‌کنند تا برای شما مشکلی پیش نیاید. 

1- Ninite

softwear download

 

نمره در WOT: 94% 

نمره در URLVoid: 36/36 

سایت Ninite لیستی از برنامه‌های قابل انتخاب را به شما می‌دهد و شما می‌توانید فایل اینستالر برنامه‌های مورد نظر خود را انتخاب و دانلود کنید. 

Ninite به خاطر امن بودن معروف است. در نتیجه لازم نیست که شما نگران بدافزارو نفخ نرم‌افزاری باشید. درضمن می‌توانید چند برنامه را انتخاب کرده و بعداً دانلود کنید. 

 

2-Softpedia

download

 

نمره در WOT: 93%

نمره در URLVoid: 36/36

Softpedia بزرگ‌ترین سایت دانلود نرم‌افزار روی وب است که در پایگاه داده آن حدود 850 هزار فایل وجود دارد. بسیاری از آن‌ها هرروز آپدیت می‌شود. در نتیجه علاوه بر امن بودن از نظر بدافزار آخرین نسخه نرم‌افزارها را خواهید داشت. 

درضمن رابط کاربری آن بسیار ساده است و می‌توانید برای ویندوز، مک، لینوکس، اندروید، آی‌او‌اس و ویندوز موبایل از آن استفاده کنید. 

 

3- MajorGeeks 

download

 

نمره در WOT : 93%

نمره در URLVoid: 36/36 

درحالی که ظاهر این سایت شبیه به سایت‌های دهه نودی است، MajorGeeks یکی از معروف‌ترین سایت‌های دانلود نرم‌افزار در 15 سال اخیر است و وقتی که یک سایت در هر لحظه هزاران کاربر آنلاین دارد قطعاً خدمات خوبی ارائه خواهند کرد. 

شما می‌توانید از قسمت  Top Freeware Picks استفاده کنید اما می‌توانید در آن برنامه‌های بسیار سطح بالایی نیز بیابید. 

 

4- FileHippo

donwload

 

نمره در WOT: 93% 

نمره در URLVoid: 36/36

FileHippo یک سایت بسیار شناخته شده است که حدود 20000 برنامه فعال در آن است که به 16 بخش ویندوز، مک و وب تقسیم می‌شود. این سایت به شما پیشنهاد می‌کنید تا یک دانلود منیجر دانلود کنید. این کار را نکنید و به طور مستقیم برنامه مورد نظر را دانلود کنید. 

FileHippo یک برنامه آپدیت چکر به شما ارائه می‌دهد که سیستم شما را اسکن کرده و آن‌هایی را که نیاز به آپدیت دارند به شما اطلاع می‌دهد. 

 

5- DonationCoder

download

 

نمره در WOT: 92%

نمره در URLVoid: 36/36

دلیل وجود Donation Coder در این لیست پر از نرم‌افزارهای رایگان و امن است و اگر بخواهید می‌توانید به آن‌ها کمک مالی کنید. 

نقطه منفی این سایت این است که تمام نرم‌افزارها توسط Donation Coder ساخته شده‌اند درنتیجه مخزن آن‌ها بسیار کوچک است. اما نرم‌افزارهای خوبی در آن است در نتیجه چیزهای خوبی در آن یافته می‌شود. 

 

6- Download Crew

download

 

نمره در WOT: 91% 

نمره در URLVoid: 36/36 

شاید استفاده از Download Crew کمی سخت باشد اما نکته مثبتش این است که در هر برنامه یک بخش کوچک برای بررسی و توضیحاتی درمورد آن ارائه می‌شود که توضیح می‌دهد که نرم‌افزار چه کار می‌کند، در چه چیزهایی خوب است و در چه چیزهایی مشکل‌ساز است. 

اگر به دنبال برنامه‌های جذاب می‌گردید می‌توانید از بخش Most Popular Downloads و Editor’s Choice که در پایین صفحه هستند استفاده کنید. برنامه‌های این سایت برای ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و آی‌او‌اس موجود هستند. 

 

7- FileHorse 

download

 

نمره در WOT: 91% 

نمره در URLVoid: 36/36 

FileHorse یک مخزن بزرگ از نرم‌افزار نیست. درعوض بیشتر روی بهترین‌ها تمرکزد دارد و سازندگان آن خیلی دقیق به امنیت نرم‌افزارها اهمیت می‌دهد که همه رایگان هستند. می‌توانید در این سایت جایگزین خوبی برای برنامه‌های محبوب و گران قیمت بیابید. 

 

8- FilePuma

download

 

نمره در WOT: 90%

نمره در URLVoid: 36/36

FilePuma و FileHippo شباهت‌های زیادی با هم دارند اما جست‌وجوی اپلیکیشن در FilePuma بسیار ساده‌تر از FileHippo است. 

FilePuma برنامه تشخیص آپدیت خود را دارد و نرم‌افزارهای شما را همیشه به روز نگاه می‌دارد. اگر به هر دلیلی از FileHippo خوشتان نمی‌آید می‌توانید از FilePuma استفاده کنید. 

 

9- SnapFiles

download

 

نمره در WOT: 90%

نمره در URLVoid: 36/36

SnapFiles با دیگر سایت‌هایی که معرفی کردیم کمی تفاوت دارد و آن هم این مورد است که هرروز چند اپلیکیشن به شما پیشنهاد می‌دهد که می‌توانید به رایگان دانلود کنید. اگر هرروز آن‌ها را چک کنید می‌توانید گاهی اوقات نرم‌افزارهای جذابی پیدا کنید. 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ehsan

پنج‌شنبه, 24 آبان 1397

تو بهترنی مارال

پاسخ

M

پنج‌شنبه, 24 آبان 1397

جالبه که Download.com بینشون نیست!

پاسخ

ثبت نظر