پخش تبليغات مفید توسط گوگل در جیمیل و یوتیوب

پخش تبليغات مفید توسط گوگل در جیمیل و یوتیوب

Customer Match اطلاعات را از گوگل ، يوتيوب و يا گوگل پلی دريافت می کند تا پيام های تبليغاتی مناسب را در اختيار کاربران قرار دهد . البته اين برنامه از اين روش به درآمد تبليغاتی گوگل نيز می افزايد . Universal App Campaigns هم ، مانند Customer Match عمل می کند ، اين برنامه با بررسی نتايج جستجو در گوگل پلی و يا يوتيوب ، تبليغاتی را انتخاب می کند که کاربر به آن ها نياز دارد . اين دو برنامه در هفته های آتی به بازار عرضه می شوند .

Customer Match اطلاعات را از گوگل ، يوتيوب و يا  گوگل پلی دريافت می کند تا پيام های تبليغاتی مناسب را در اختيار کاربران قرار دهد . البته اين برنامه از اين روش به درآمد تبليغاتی گوگل نيز می افزايد . Universal App Campaigns هم ، مانند Customer Match عمل می کند ، اين برنامه با بررسی نتايج جستجو در گوگل پلی و يا يوتيوب ، تبليغاتی را  انتخاب  می کند که کاربر به آن ها نياز دارد . اين دو برنامه در هفته های آتی به بازار عرضه می شوند .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر