شرکت هواوی از پلتفرم شهر هوشمند خود رونمایی کرد

شرکت هواوی از پلتفرم شهر هوشمند خود رونمایی کرد

هواوی از پلتفرم شهر هوشمند خود رونمایی کرد.

شرکت هواوی پلتفرم دیجیتالی شهر هوشمند جدید خود را که با استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی و اینترنت اشیا کار می‌کند معرفی کرد. گفته می‌شود که از این پلتفرم می‌توان برای افزایش امنیت، حفظ محیط زیست، دولت، تحصیلات، کشاورزی و حمل و نقل استفاده کرد. 
پلتفرم  +AI Digital مرکز فرماندهی یا سیستم عصبی مرکزی را به سیستم عصبی جانبی که از سنسورهایی در سطح شهر ساخته شده متصل می‌کند. 
درست مانند یک سیستم عامل، این پلتفرم با انواع سنسورهای شهری سازگار است و یک نسخه دیجیتالی از شهر را تعریف می‌کند که اپلیکیشن‌های شهری را پشتیبانی می‌کند. 
پلتفرم دیجیتالی شهرهای هوشمند هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، کلان داده، سیستم اطلاعات جغرافیایی، ویدئو، فضای ابری و امنیت را با هم ترکیب کرده است. 
هواوی همچنین یک پلتفرم میان‌افزار ساخته تا سرویس‌ها را از طریق  اپلیکیشن‌های شریکی ارائه دهد تا اپلیکیشن‌های شریکی سطح بالاتر اپلیکیشن‌ها را توسعه دهند تا تغییرات و نوآوری‌ها در مدیریت شهر راحت‌تر و سریع‌تر صورت گیرد و سرویس‌های شهری و توسعه صنعتی را شتاب دهد. 
بنا به گفته هواوی، به لطف قابلیت‌های بسیار پیشرفته هوش مصنوعی پلتفرم شهر هوشمند در مرحله چهارم قرار دارد. 
شهر هوشمند با وجود سیلو داده به مرحله اول، با اپلیکیشن‌های اینترنتی موبایل به مرحله دوم و با اینترنت اشیا برای جمع‌آوری داده‌های عظیم درمورد شهرها به مرحله سوم رسید و هم اکنون در مرحله چهارم قرار دارد که در آن مدیریت شهرها با تکنولوژی هوش مصنوعی صورت می‌گیرد. 
هواوی می‌گوید که پلتفرم  شهر هوشمند را به 160 شهر در 40 کشور از جمله دوئیسبرگ آلمان، روستنبرگ آفریقای جنوبی و خیلی جاهای دیگر ارائه کرده است. 
شرکت هواوی گفته که از این پلتفرم می‌توان با توجه به نیازهای یک شهر استفاده کرد و سرویس‌های آن قابل کم و یا زیاد شدن است. 
شرکت هواوی امیدوار است که پلتفرم دیجیتال به زودی در شهرهای بیشتری در تمام دنیا عملی شود. 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر