امواج شبکه 5G جان صدها پرنده را گرفت

امواج شبکه 5G جان صدها پرنده را گرفت

این روزها اخبار زیادی درباره اینترنت پرسرعت 5G می‌شونیم و شرکت‌های مختلف به نحوی در حال توسعه محصولات خود هستند که از این شبکه پشتیبانی کند؛ با این وجود باید خبر ناگواری را به شما بدهیم.

هفته گذشته، طی تست شبکه 5G در شهر لاهه در هلند، یک فاجعه زیست محیطی رخ داد. گویا در این مدت تست، صدها پرنده بدون هیچ دلیلی و به صورت دست جمعی مردند.

گویا تجهیزات و آنتن‌های تست شبکه 5G نزدیک به راه آهنی نصب شده بودند که کنار پارک بوده است. ابتدا گزارش‌ شده بود که 150 پرنده بی‌دلیل جان باخته‌اند اما این تلفات ادامه پیدا کرد و 297 پرنده مرده رسید. طی هفته‌ی گذشته، شهر لاهه در غرب هلند، شاهد یک فاجعه‌ی زیست‌ محیطی بود. صدها پرنده، ظاهرا بدون هیچ دلیل خاصی جان خود را از دست داده و جسدها‌‌ی آنها در پارک محلی افتاده بود.

جالب این جاست که این اتفاق دقیقا بعد از تست شبکه 5G در این منطقه رخ داده است. از طرفی پرندگان مرده، مورد آزمایش قرار گرفته بودند و هیچ اثری از ویروس، بیماری، مسمویت و... در بدن یا خون آن‌ها دیده نشده بود. بنابراین به نظر می‌رسد امواج شبکه 5G چنین اثری را بر پرندگان گذاشته‌اند و باعث ایست قلبی در آن‌ها شده است.

علاوه بر مرگ صدها پرنده، افراد محلی گزارش کرده‌اند که در همین زمان تست شبکه 5G، اردک‌هایی که در دریاچه نزدیک به محل تست هم بوده‌اند، سرشان را زیر آب می‌بردند تا شاید از امواج این شبکه در امان باشند.

امواج شبکه 5G جان صدها پرنده را گرفت

امواج شبکه 5G جان صدها پرنده را گرفت

 

 

نمونه‌های مشابه تاثیر امواج بر محیط زیست

مردن پرندگان و فرو بردن سر اردک‌ها در آب تنها دو نمونه از اتفاقاتی است که در تست شبکه 5G رخ داده است بلکه پیشتر هم شاهد این دست اتفاق‌ها بوده ایم. برای نمونه سال گذشته در و مجددا در جریان تست شبکه 5G در لوپرسوم هلند، مشاهده شد که گاوها خود را به دریاچه می‌انداختند. بنابراین مشاهدات نشان می‌دهد که شبکه 5G روی حیوانات تاثیر بدی داشته است که بی‌شک روی انسان‌ها هم می‌توانند چنین تاثیری را بگذارد.

 

آیا امواج 5G مضرر است

مدت‌هاست که بحث امواج رادیویی داغ شده است. حتی در برخی نقاط کشور ما مانند تهران و شیراز، سایت‌هایی برای اندازه‌گیری میزان تشعشعات هم راه‌اندازی شده است؛ اما با وجود اعتراض مردم، همیشه عنون شده است که این تشعشعات هیچ تاثیر مخربی ندارند.

حالا اما در مورد شبکه 5G شاهد چنین رخدادی بوده‎‌ایم. البته برخی معتقدند که امواج مایکروویو با ولتاژ پایین نمی‌تواند آسیبی به موجودات زنده برساند اما نمی‌توانیم به این اعتقاد استناد کنیم زیرا امواج مایکروویو غیر یونیزه می‌توانند تاثیرات مخرب زیادی روی موجوات زنده داشته باشند. نمونه بارز آن همین تست شبکه 5G بوده است که با فرکانس پایین 7.40 گیگاهرتز انجام شده بود.

موضوع اینجاست که اگر امواج شبکه‌ 5G بتواند چنین تاثیر سریعی بر بدن پرندگان بگذارد، بی‌شک برای سایر موجودات زنده و همچین انسان‌ها نیز مضر خواهند بود و این مسئله باید جدی گرفته شود. بیشتر خبرها تایید می‌کند که برنامه‌ی توسعه‌ی اینترنت پرسرعت در جریان است و خبری از توقف احتمالی آن نیست.

 

بیشتر بخوانید:

پنج باور غلط درمورد بلوتوث که باعث شده از این تکنولوژی به اندازه کافی لذت نبریم

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: fenixx


3 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

مه

شنبه, 26 آبان 1397

4g هم همینه دیگه با شد کمتر

پاسخ

نشاناس

شنبه, 26 آبان 1397

سلام

خیلی زیاده که میشه 2 برابر امواج 4 جی
از همین 4 جی خیلی ها شکایت کردن بخاطر سردرد ، کسایی که دکل نزدیکشون ساخته شده نظراتشونو خوندم گفتم از وقتی دکل نسب شده دائما سردرد داریم
حالا که 2 برابر شده امواج احتمالا به سردرد ختم نمیشه و کشنده هست

بنظر من امواج اینترنت باید متمرکز شده باشه و هیچ مودمی هم توی خونه قرار نگیره درواقع مودم روی پشت بام قرار بگیره روی آنتن و امواج رو بصورت خطی ارسال کنه یعنی همون متمرکز و ذکل هم امواج رو بصورت ورقه ای دایره ای پخش کنه
اینکارم هم که انجام شده ، همون کاری که با امواج صوتی انجام دادن ، امواج صوتی رو بصورت شلیک کردن ارسال کردن جوری که اگر یکی در فاصله 10 ثانتی قرار بگیره صداشو نمی شنوه ولی اگر در معرضش قرار بگیره کر میشه از صداش
اگر اینکارو نکنن و اینترنتی با امواج 7.4 گیگاهرتز گسترش بدن صدمات زیست محیطی بیشتر از این هم اتفاق میوفته

پاسخ

سارا

یک‌شنبه, 27 آبان 1397

چسبیده به خونه ما یه درمانگاه هست که توی یک درمانگاه کوچیک برای هر اتاقش یک مودم جدا گذاشتن. تازه یه دکل بزرگ هم توی ساختمون هست. از زمانی که این دکلا و مودم ها رو گذاشتن ما سردرد و سر گیجه داریم چن بار هم بهشون گفتیم اما خیلی راحت میگن ما خودمون توی علوم پزشکی هستیم!!!! اینا همش تلقینه! حتی شبا هم که کسی توی درمانگاه نیست و نیازی به اینترنت نیست، مودما خاموش نمیشن! از دستشون خسته شدیم ولی واقعا نمی دونم چطور باید بهشون بفهمونیم که داریم اذیت میشیم خدا رو شکر دست ما مردم عادی هم به هیچ جایی بند نیست.

باید بگم برای پرنده هایی که در اثر امواج 5G مردن متاسفم واقعا تا فهمیدن داره اونجا اینترنت 5 جی تست میشه شروع کردن به تلقین و خودشون رو به کشتن دادن :||| (شیراز، درمانگاه حسین ابن علی با مدیریتی که اصلا حاضر به پذیرش حرف کسی نیست)

پاسخ

ثبت نظر