کارت گرافیک Radeon RX 590 همراه با بازی‌های رایگان رونمایی شد

کارت گرافیک Radeon RX 590 همراه با بازی‌های رایگان رونمایی شد

کمپانی AMD از کارت گرافیک Radeon RX 590 همراه با بازی‌های رایگان رونمایی کرد.

روز پنجشنبه کمپانی AMD از ورژن جدیدی از کارت گرافیک رادئون XR را معرفی کرد. بنا به ادعای این کمپانی، کارت گرافیک جدید که Radeon RX 590 نام دارد، سرعت کلاک بسیار بالاتری نسبت به نسل قبل خود یعنی رادئون XR 580 دارد. گفته می‌شود در کارت گرافیک Radeon RX 590 با افزایش 15 درصدی در سرعت کلاک رو به رو هستیم. بعلاوه AMD مدعی است که نسبت عملکرد این کارت گرافیک به قیمت آن با رشد 20 درصدی نسبت به نمونه‌های سابق همراه بوده است.

بعلاوه کمپانی AMD مدعی است که کارت گرافیک Radeon RX 590 می‌تواند بازی‌های AAA را با نرخ 60 فریم‌برثانیه و تعدادی از بازی‌های eSprots را نیز با نرخ فوق‌العاده‌ی 100 فریم‌برثانیه اجرا خواهد کرد.

کارت گرافیک Radeon RX 590 هم مانند نسل قبلی این کارت گرافیک یعنی RX 580، از معماری نسل چهارمی Graphics Core Next بهره می‌برد اما در ساخت آن از فرآیند ساخت کوچکتر 12 نانومتری استفاده شده است.

کارت گرافیک رادوئون RX 590 هم اکنون با قیمت 279 دلار در دسترس است و کمپانی‌هایی مانند ایسوس، XFX، پاورکالر و سفایر این محصول را تولید می‌کنند.

 

برنامه AMD برای بلک فرایدی و کارت گرافیک Radeon RX 590

همانطور که می‌دانید بلک فرایدی در راه است و AMD هم از کاروان این روز عقب نمانده است. درواقع خریداران کارت گرافیک رادئون RX 590 و یا سیستم‌هایی که از کارت گرافیک سری RX بهره می‌برند، می‌توانند سه بازی زیر را به صورت رایگان دانلود کنند:

  • بازی‌ Resident Evil 2 (که در ژانویه 2019 وارد بازار می‌شود)
  • بازی Devil May Cry 5 (در ماه مارس 2019 راهی بازار خواهد شد)
  • بازی Tom Clancy's The Division 2 (در ماه مارس 2019 راهی بازار خواهد شد)

 

مقالات مرتبط:

فرهنگ بلک فرایدی یا جمعه سیاه، در فروشگاه‌های اینترنتی ایران

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: cnet


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر