گلکسی نوت 10، پرچمدار آینده سامسونگ با صفحه نمایشی غول‌پیکر عرضه می‌شود

گلکسی نوت 10، پرچمدار آینده سامسونگ با صفحه نمایشی غول‌پیکر عرضه می‌شود

گلکسی نوت 10، پرچمدار آینده سامسونگ با صفحه نمایشی غول‌پیکر 6.66 اینچی با رزولوشن 4K و پشتیبانی از شبکه 5G عرضه می‌شود.

حتماً برای شما پیش آمده که با دیدن یک تکنولوژی بگویید مگر از این بهتر هم می‌شود؟ اصلاً مگر کمبودی هم هست که باید جبران شود؟ شاید بارزترین نمونه این مسئله به سال 2009 برگردد، زمانی که گوشی HTC HD2 برای نخستین بار با صفحه نمایش 4.3 اینچی معرفی شد. در آن زمان بسیاری از افراد معتقد بودند که ممکن نیست گوشی هوشمندی با صفحه نمایش بزرگ‌تر راهی بازار شود.

با این وجود تنها چند سال بعد از گوشی HTC HD2، مثل همیشه سامسونگ وارد میدان شد و با عرضه یک گوشی گلکسی نوت 5.3 اینچی، نشان داد که جلو پیشرفت تکنولوژی را نمی‌توان گرفت. حالا اما می‌بینیم که گوشی‌های هوشمند بسیار بزرگ‌تری در بازار موجود هستند. نمونه بارز آن آیفون XS مکس با صفحه نمایش 6.5 اینچی و گلکسی نوت 9 با صفحه نمایش 6.4 اینچی است. اما هنوز هم این روند متوقف نشده است بلکه گزارش‌ها از عرضه یک گوشی بزرگ‌تر از گوشی‌های کنونی خبر می‌دهند.

اخیراً یک منبع ناشناس کره‌ای اعلام کرده است که پرچمدار آینده سامسونگ، گلکسی نوت 10 به صفحه نمایش 6.66 اینچی با رزولوشن 4K مجهز خواهد شد.

به جز شایعاتی که حول اندازه بزرگ صفحه نمایش گلکسی نوت 10 موجود است، اطلاعات چندانی درباره این پرچمدار آینده سامسونگ در دسترس نیست. تنها می‌دانیم که نسخه‌ای از این گوشی که در آمریکا عرضه خواهد شد، از پردازنده اسنپدراگون 8150، پردازنده پرچمدار بعدی کوالکام، بهره خواهد برد. ضمناً انتظار داریم که گلکسی نوت 10 از تکنولوژی 5G هم پشتیبانی کند. تجهیز به دوربین سه‌گانه اصلی دیگر مسئله‌ای است که درباره این گوشی می‌دانیم.

 

مقالات مرتبط:

امواج شبکه 5G جان صدها پرنده را گرفت

گلکسی نوت 9 آتش گرفت

بررسی سامسونگ گلکسی نوت 9، پرچمدار جدید سامسونگ

قیمت گوشی در ایران رکورد زد، اوج قیمت گوشی در ایران با گلکسی نوت 9 سامسونگ

 

مشخصات احتمالی گلکسی نوت 10

  • صفحه نمایش 6.66 اینچی
  • رزولوشن 4K
  • پردازنده اسنپدراگون 8150
  • پشتیبانی از شبکه 5G
  • دوربین سه گانه اصلی 

 

صفحه نمایش 6.66 اینچی برای یک گوشی اندازه بیش از حد بزرگی است. اگر در مقام مقایسه بگوییم، گوشی گلکسی F انعطاف‌پذیر سامسونگ، در حالت کاملاً باز 7.3 اینچ است. بنابراین از گلکسی نوت 10 نباید انتظار داشته باشیم که در جیب معمولی جا شود.

زمان عرضه پرچمدار آینده گلکسی هنوز هم مشخص نشده است با این وجود می‌دانیم که در اواسط سال 2019 شاهد عرضه این گوشی خواهیم بود.

 

نکته: به دلیل در دست نبودن تصویری از گوشی گلکسی نوت 10، تصویر گلکسی نوت 9 را قرار داده‌ایم

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر