7 راه برای پول درآوردن در بازی Red Dead Redemption 2

7 راه برای پول درآوردن در بازی Red Dead Redemption 2

هنوز زمان زیادی از عرضه بازی Red Dead Redemption 2، شاهکار جدید راک استار نمی‌گذرد اما این بازی در چنان محبوب شده است و که مدت کمتر از یک ماه توانسته است رکورد نسل قبل همین بازی که هشت سال از عرضه آن می‌گذرد را بشکند.

به لطف انتشار کدهای تقلب و رمزهای بازی Red Dead Redemption 2، می‌توانید به صورت نامحدود از تجهیزاتی که در این بازی نیاز دارید استفاده کنید اما بی‌شک این روش برای گیمرهای حرفه‌ای اصلاً قابل قبول نیست. اینجاست که گیمرها برای به دست آوردن تجهیزات و جلو رفتن بازی، به پول نیاز دارند. با فیسیت همراه باشید تا روش‌هایی که برای پول درآوردن در بازی Red Dead Redemption 2 باید بدانید را به شما بگوییم.

 

خرید بازی Red Dead Redemption 2 نسخه REGION ALL PLAY STATION 4

 

1- همه چیز را غارت کن

در بازی رد دد ردمپشن 2 همه چیز قابل غارت است بنابراین برای اینکه پول به دست بیاورید باید شهر را غارت کنید از جسد افراد گرفته تا تجهیزات و خلاصه هر چیزی که در شهر است. البته پیشنهاد می‌کنیم که شرافتمندانه غارت کنید! یعنی به سراغ زنده‌های بازی Red Dead 2 نروید زیرا بعد از این کار اتفاقاتی برای شما می‌افتد که شاید از توانتان خارج باشد. به هر ترتیب بعد از غارت، کافی است غنائم خود را بفروشید و به پول برسید.

 

2- تجارت اسب و دلیجان

اسب‌ها جز جدانشدنی بازی Red Dead Redemption 2 است که بدون آن این بازی معنایی ندارد اما حتی همین همراه شما در بازی هم جز سرمایه شماست. هرجایی که در بازی به پول نیاز داشتید می‌توانید اسبتان را بفروشید و پول به دست بیاورید. البته ناگفته نماند که از فروش اسب پول زیادی نصیبتان نمی‌شود اما به هر حال در بن‌بست می‌تواند به کمکتان بیاید و پول اندکی به دستتان برساند.

ضمناً در طول ممکن است دلیجان هم به دست شما بیاورید که مانند اسب و کالاهایی که غارت کرده‌اید، می‌توانید آن‌ها را هم به فروش برسانید.

 

پیشنهاد فیسیت: بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ 2018

 

3- قمار کردن با مینی گیم‌ها

نشستن پای میز قمار در دنیای ما منفور است اما در بازی رد دد ردمپشن 2 اصلاً هم بد نیست بلکه یکی از جذابیت‌های این بازی است و صد البته یکی از روش‌هایی است که با آن می‌توانید در Red Dead Redemption 2 پول دربیاورید. بی‌شک مینی گیم‌هایی مانند دومینو و پوکر به اندازه‌ای جذابیت دارند که حتی ممکن است شما را از جریان اصلی بازی هم دور کنند. به هر ترتیب اگر در این قمارها خوش شانس باشید و خوب بازی کنید، می‌توانید پول خوبی در طول بازی به دست بیاورید.

با بازی کردن مینی گیم در رد دد 2، پول بدست بیاورید

با بازی کردن مینی گیم در رد دد 2، پول بدست بیاورید

 

4- تو نیکی می‌کن و در دجله انداز

حتماً با خود می‌گویید که ربط این ضرب‌المثل با بازی رد دد ردمپشن 2 چیست اما همیشه و در همه زندگی کمک کردن به دیگران را فراموش نکنید، در بازی Red Dead Redemption 2 هم همین‌طور. بنابراین اگر در طول بازی کسی را دیدید که به کمک نیاز داشت، به او کمک کنید. البته باید بگوییم که پاداش کمکتان را همان لحظه دریافت نمی‌کنید اما چند روز بعد یک باره نتیجه کارتان را می‌بینید. مثلاً یک تفنگ طلایی جدید و یا یک کلاه و... به شما داده می‌شود. یا اینکه این افراد در طول بازی شما را پیدا کرده و کالاهای خوبی را به دستتان می‌رسانند.

 

5- گنج‌های پنهان و شمش طلا

همیشه نقشه گنج و هیجان پیدا کردن گنج جذاب بوده است. یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توانید در بازی Red Dead Redemption 2 پول به دست بیاورید هم استفاده از همین نقشه‌های گنج است. در طول بازی نقشه‌هایی به دست شما می‌رسد که پشت آن‌ها گنج بزرگی (پول زیادی) خوابیده است و بی‌شک ارزش وقت گذاشتن را دارد.

در پایان هر نقشه گنج و یا گاهی در برخی مناطق مانند روستاها، شمش‌های طلا هم وجود دارد که هر کدام 500 دلار ارزش دارند بنابراین با رسیدن به این گنج‌ها می‌توانید به سریع‌‎ترین شکل ممکن رشد کنید.

بگذارید کمی کمکتان کنیم. اگر گنج Jack Hall Gang را پیدا کنید دو شمش طلا به شما داده می‌شود. یک شمش طلای دیگر را هم می‌توانید در روستای خرابه Limpany در زیر ساختمان کلانتری پیدا کنید.

 

6- به شکار بروید

در طول بازی رد دد ردمپشن 2 برای کمپتان به غذا و پوست نیاز دارید بنابراین باید به شکار بروید. با این وجود اگر بیش از حد نیازتان شکار کرده‌اید می‌توانید از مقدار اضافی شکار، پول خوبی به دست بیاورید. البته هدفمند شکار کنید و به سراغ حیوانات کمیابی بروید که پوست گرانی دارند. نکته دیگر در طول شکار، درست شکار کردن حیوان است، به طوری که پوست آن سالم‌تر بماند و پول بیشتری به دست بیاورید.

 

7- مجرمان همیشه پول دارند

جذابیت جرم به بدست آوردن پول زیاد و سریع است. در بازی رد دد ردمپشن 2 هم شما به عنوان یک گیمر، عضو گروه مجرمان هستید. بنابراین در این بازی می‌توانید با انجام جرم‌های مختلف سریعاً پول زیادی را به دست بیاورید. می‌توانید از فروشگاه‌ها دزدی کنید و یا در ازای بردن سر یک یاغی، جایزه بزرگی بگیرید.

به دست آوردن پول در بازی رد دد 2 با انجام جرم

به دست آوردن پول در بازی رد دد 2 با انجام جرم

 

مقالات مرتبط:

لیست کامل کدهای تقلب یا رمزهای بازی Red Dead Redemption 2

شاهکار راک استار، رد دد ردمپشن 2 و رکود شکنی تنها در کمتر از یک ماه

چگونه از رد دد ردمپشن 2 بیشتر لذت ببریم؛ یک کابوی مجهز

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر