خرید بازی Red Dead Redemption 2، جنجالی‌ترین بازی بعد از جی تی ای 5

خرید بازی Red Dead Redemption 2، جنجالی‌ترین بازی بعد از جی تی ای 5

بازی رد دد ردمپشن 2 بعد از جی تی ای 5 پرفروش‌ترین و جنجالی‌ترین بازی تاریخ شده است. چطور بازی Red Dead Redemption 2 را خریداری کنیم؟

گیمرها این روزها به واسطه جنجالی‌ترین بازی تاریخ بعد از جی تی ای 5، یعنی بازی Red Dead Redemption 2، دنیای متفاوتی را تجربه می‌کنند. این بازی عالی به حدی مورد توجه کاربران قرار گرفت که تنها در سه روز توانست 725 میلیون دلار فروش داشته باشد. جالب‌تر اینکه این بازی تنها در کمتر از یک ماه توانست رکورد نسل قبل خود را هم که به مدت 8 سال در بازار موجود بود را بشکند!

بازی رد دد ردمپشن 2، یک بازی اکشن و ماجراجویانه است که داستان آن در اواخر دوران غرب وحشی در حوالی سال 1899 می‌گذرد. اگر بدانید در این سال‌ها باندهای خلاف‌کار آخرین نفس‌های خود را می‌کشند و تقریباً رو به انقراض هستند.

شخصیت اصلی بازی Red Dead Redemption 2، آرتور مورگان، خلاف کاری است که عضو باند فان در لینده است و گیمر می‌تواند از زاویه سوم شخص آرتور مورگان را کنترل کند. البته در کنار آرتور مورگان، شخصیت‌هایی همچون جان مارستون و فان هم در این بازی حضور دارند.

 

خرید بازی Red Dead Redemption 2

از مدت‌ها قبل پیش خرید بازی Red Dead Redemption 2 آغاز شد و افراد زیادی در ایران هم این بازی را به قیمت حدود 800 هزار تومان خریداری کردند. حالا اما مدتی است که رسماً این بازی در دسترس کاربران است. برخی از فروشگاه‌های اینترنتی هم این بازی را برای فروش گذاشته‌اند.

این بازی که محصول شرکت راک استارز است هم اکنون برای رده سنی بالای 18 سال و برای پلی استیشن 4 منتشر شده است.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 نسخه REGION ALL PLAY STATION 4

 

 

مقالات مرتبط:

لیست کامل کدهای تقلب یا رمزهای بازی Red Dead Redemption 2

7 راه برای پول درآوردن در بازی Red Dead Redemption 2

چگونه از رد دد ردمپشن 2 بیشتر لذت ببریم؛ یک کابوی مجهز

شاهکار راک استار، رد دد ردمپشن 2 و رکود شکنی تنها در کمتر از یک ماه

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر