اپل دانگل تلویزیونی به سبک گوگل کروم کست تولید می‌کند

اپل دانگل تلویزیونی به سبک گوگل کروم کست تولید می‌کند

مدت‌هاست که به نظر می‌رسد اپل در فکر یافتن راهی برای عرضه محتوای خود به جمع زیادی از مخاطبان است زیرا بعد از انتشار خبر راه‌اندازی سرویس استریمینگ اختصاصی اپل، حالا شاهد اخباری درباره عرضه یک دانگل تلویزیونی توسط این کمپانی هستیم.

البته هنوز مشخص نیست که بحث دانگل تلویزیونی اپل در چه مرحله‌ای است (شاید هنوز تنها در حد یک ایده باشد)؛ اما ارائه چنین محصولی اصلا جای تعجب ندارد. درواقع دستگاه اپل تی وی در حال حاضر تنها محصول اپل است که در زمینه استریمینگ در دست است اما به دلیل قیمت بالای آن (حدود 180 دلار)، نتوانسته است در برابر رقیبانی همچون گوگل کروم کست  و یا فایر TV Stick آمازون، حرفی برای گفتن داشته باشد. قیمت 180 دلاری اپل تی وی در حالی است که گوگل کروم کست، فایر TV Stick و Roku قیمت بین 25 تا 50 دلار دارند.

بی شک عرضه محصولی که بتواند پلتفرم Apple TV را بین کاربران جا بیاندازد، برای اپل اهمیت زیادی دارد زیرا این کمپانی بیش از یک میلیارد دلار روی ساخت محتوای اختصاصی هزینه کرده است. اگرچه این محتوا روی دستگاه‌های آیفون، آیپد و Apple TV در دسترس است اما اپل می‌خواهد که این محتوا به دست همه افراد دیگر هم برسد.

 

مقالات مرتبط:

چطور گوشی اندروید را به تلویزیون وصل کنیم؟

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: engadget


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر