تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت، جنجال این روزهای کشور

تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت، جنجال این روزهای کشور

تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت این روزها سوژه خبری داغی شده است که صحبت درباره آن داغ است. اگرچه با مطرح شدن این طرح نگرانی‌هایی درباره افزایش قیمت سوخت و سهمیه بندی آن در بین عموم مردم به وجود آمده است اما مسئله دیگر کاربرد دولت الکترونیک در این حوزه است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی، در خصوص فواید تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت در اینستاگرام خود چنین نوشت:

دولت الکترونیک باعث صرفه‌جویی در پرداخت هزینه کارت سوخت برای مردم خواهد شد. همچنین صف‌های طولانی انتظار از بین خواهند رفت و نیز به جای یک هفته زمان موردنیاز برای ارسال کارت سوخت به منازل از طریق پست، تنها ساعتی پس از ورود اطلاعات به سامانه، کارت بانکی شما به کارت سوخت تبدیل خواهد شد.

 

جهرمی با انتشار ویدئویی در اینستاگرام از تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت تنها با سه کلیک خبر داد و ضمنا اعلام کرد که تا چند روز دیگر تنها با داشتن کارت سوخت می‌توان بنزین زد:

مردم می‌توانند کارت بانکی خود را به کارت سوخت تبدیل کرده و دیگر نیاز به کارت سوخت جدید نداشته باشند. البته دریافت کارت سوخت با سه کلیک از طریق کارت‌های بانکی ممکن است و از چند روز دیگر فقط با داشتن کارت سوخت می‌توان بنزین زد. در این زمینه وزیر نفت گفته است که این اقدام به معنای سهمیه بندی و افزایش نرخ سوخت نخواهد بود.

پست اینستاگرامی وزیر ارتباطات درباره تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت

پست اینستاگرامی وزیر ارتباطات درباره تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت

 

روی آوردن و استفاده از دولت الکترونیک همیشه یکی از خواسته‌های وزیر ارتباطات از دستگاه‌های دولتی بوده است و حالا هم در این خصوص چنین توضیح داده است:

هنوز فرآیندهای بسیاری باقی مانده که با استفاده از دولت الکترونیکی می توانیم به رفاه بیشتر مردم، افزایش شفافیت، کاهش هزینه های مردم و دولت دست یابیم که البته این موضوع نیازمند همکاری و تعامل بیشتر سازمان ها و نهادها است.

مقالات مرتبط:

ثبت نام کارت سوخت و تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت آغاز شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: اینستاگرام


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ترامپ

شنبه, 03 آذر 1397

دولت دوباره پول کم اورد دوباره شروع به فکر خالی کردن جیب ملت شده از فردا شروع میککند کارت سوخت کارت ملی شناسنامه اسناد ملکی کپون و... باید تعویض بشه

پاسخ

علی

شنبه, 03 آذر 1397

اگر پول از کارت کسر بشه ولی هزینه سوخت پرداخت نشه باید بریم بانک یا شرکت نفت یا هر دو؟!

پاسخ

ثبت نظر