دیدئو، افزونه‌ای کاربردی برای مشاهده ویدیوهای یوتیوب بدون فیلترشکن

دیدئو، افزونه‌ای کاربردی برای مشاهده ویدیوهای یوتیوب بدون فیلترشکن

اگر می‌خواهید بدون نیاز به فیلترشکن ویدیوهای یوتیوب را مشاهده کنید، افزونه کاربردی دیدئو را در فیسیت به شما معرفی می‌کنیم.

ویدیو این روزها نقش مهمی در یادگیری و آمورش افراد دارد. در دنیای اینترنت هم یوتیوب یک منبع قدرتمند در این زمینه است که متاسفانه در ایران فیلتر است. اگرچه در حال حاضر سرویس‌های بسیار خوبی مانند آپارات در دسترس ما ایرانیان است اما نمی‌توانیم قدرت یوتیوب را نادیده بگیریم.

با این اوصاف برای دیدن ویدیوهای یوتیوب ناچاریم که از فیلترشکن استفاده کنیم که تنبعات خاص خود را دارد؛ مثلا بحث تعرفه‌های اینترنتی! یکی از مسائلی که باعث می‌شود تعرفه‌های اینترنتی مصرف داخلی کاربران به صورت نیم بها حساب نشود، همین استفاده از فیلترشکن است.

 

مقالات مرتبط:

چرا تعرفه برخی وب سایت‌های داخلی به صورت نیم بها محاسبه نمی‌شود

 

به هر ترتیب برای رفع این مشکل یک افزونه کاربردی وجود دارد که می‌توانید بدون فیلتر، ویدیوهای ویتیوب را ببینید. از سال گذشته افزونه دیدئو راه‌اندازی شده است که با توجه به قوانین کشور، می‌توانید ویدیوهای یوتیوب را بدون فیلتر ببینید.

 

چطور از افزونه دیدئو استفاده کنیم

باری مشاهده ویدیوهای یوتیوب بدون نیاز به فیلترشکن کافی است افزونه دیدئو را برای مرورگر خود (کروم، سافاری، فایرفاکس و اپرا) دانلود کرده و نصب کنید.

حالا کافی است ویدیو را در مرورگر جستجو کنید. می‌بینید که کنار ویدیوهایی که لیست می‌شوند، لوگو دیدئو قرار دارد. با کیلک روی هر ویدیو، به وب سایت دیدئو هدایت شده و سپس ویدیو برای شما نمایش داده می‌شود.

یکی از مزایای سرویس دیدئو، امکان به اشتراک گذاری ویدیو است. می‌توانید ویدیوهای خودتان را در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند تلگرام، فیسبوک و... به اشتراک بگذارید.

 

چرا از افزونه دیدئو استفاده کنیم

هیچ یک از ما نمی‌توانیم کیفیت ویدیوهای موجود در یوتیوب را نادیده بگیریم. بی‌شک ویدیوهای این مخزن بسیار کامل‌تر از ویدیوها موجود در آپارات است. از طرفی استفاده از فیلترشکن هم مشکلات خاص خود را دارد (مثلا همان محاسبه نشدن تعرفه نیم بها برای وب سایت‌های داخلی).

از طرفی بنا به آمارها تنها 10 درصد از ویدیوهای موجود در یوتیوب، محتوای نامناسبی دارد بنابراین یکی از بهترین روش‌ها برای استفاده از محتوای مفید موجود در یوتیوب، استفاده از دیدئو است.

از سوی دیگر اگر کودکان و یا نوجوانانی دارید که به استفاده از یوتیوب نیاز دارند، می‌توانید با استفاده از همین افزونه و بدون نیاز به فیلترشکن، نیاز آن‌ها به محتوای یوتیوب را برطرف کنید.

 

مقالات مرتبط:

بهترین برنامه‌های رایگان کنترل والدین 2018

چرا تعرفه برخی وب سایت‌های داخلی به صورت نیم بها محاسبه نمی‌شود

 

اگر ابزارهای مشابهی در این زمینه می‌شناسید با ما و سایر کاربران فیسیت به اشتراک بگذارید.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر