کنفرانس گوگل 2015: تبلت پیکسل سی گوگل، پاسخی به سرفیس مایکروسافت

کنفرانس گوگل 2015: تبلت پیکسل سی گوگل، پاسخی به سرفیس مایکروسافت

گوگل در مراسم معرفی گوشی های نکسوس، تبلت جدید خود را نیز معرفی کرد، تبلت پیکسل سی (Pixel C). این دستگاه اندرویدی، اولین تبلت گوگل است که کاملا توسط شرکت گوگل طراحی شده است. صفحه نمایش آن 10.2 اینچی و اندروید اجرا شده بر روی آن، مارشمالو است.</p>


پیکسل تلاشی نه چندان قوی در مقابله با خط تولید سرفیس مایکروسافت و آیپد پروهای اپل و دیگر تبلت های سطح بالا است. این تبلت دارای کیبورد بلوتوث اختیاری است که در صورت نیاز می توان در کنار پیکسل سی از آن استفاده کرد و بعد از استفاده به پشت تبلت وصل می شود و زمانی که در حالت بسته به تبلت متصل است، شارژ می شود.
پیکسل سی از کانکتور USB Type-C نیز استفاده می کند و نیز شارژ این تبلت مانند شارژهای نکسوس است که می توان با یکدیگر جابجا کرد.
همانطور که پیش از این نیز فاش شد، این تبلت از کارت گرافیکی تگرا X1 ساخت Nvidia استفاده می کند که همین تراشه در تلویزیون شیلد هم استفاده می شود. گوگل در مورد زمان ارائه پیکسل سی صحبتی نکرده است. قیمت این تبلت برای مدل 32 گیگابایتی، 499 دلار و برای مدل 64 گیگابایتی، 599 دلار خواهد بود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر