اضافه شدن قابلیت‌های جدید به گوگل اسیستنت به مناسبت تعطیلات کریسمس

اضافه شدن قابلیت‌های جدید به گوگل اسیستنت به مناسبت تعطیلات کریسمس

شرکت گوگل اعلام کرده که به مناسبت تعطیلات کریسمس قابلیت‌های جدیدی را به این دستیار دیجیتالی اضافه خواهد کرد، البته همه‌ی این قابلیت‌ها خیلی هم ربطی به تعطیلات ندارند. از حالا به بعد وقتی که از اسیستنت تشکر می‌کنید و کلمات please و thank you را به کار می‌برید متوجه آن می‌شود. این قابلیت که  Pretty Please نام دارد به مؤدب بودن مخاطب واکنش نشان داده و پاسخ‌های مؤدبانه به شما می‌دهد. 
شما همچنین می‌توانید با استفاده از یادداشت و لیست‌های موجود یک لیست هدیه بسازید، به آن ایده اضافه کنید. خبر خوب این است که می‌توانید همه‌ی این کارها را با صدای خود انجام دهید. 
درضمن شما می‌توانید با پاپانوئل تماس بگیرید و از آن برای برنامه‌های مفرح ایده بگیرید. 
اگر اسمارت دیسپلی و گوگل پلی موزیک دارید می‌توانید با استفاده از متن ترانه همراه با آن بخوانید. 
گوگل اسیستنت همچنین برای شما داستان‌های مرتبط با کریسمس را می‌خواند. برای این کار کافی است بگویید «Hey Google, tell me a story». اگر در حال آموختن زبان انگلیسی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم از این قابلیت استفاده کنید. 

 

مقالات مرتبط:

دستیار صوتی الکسا به یک میلیون درخواست ازدواج جواب رد داد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر