با قابلیت Close Friend، استوری‌های اینستاگرام را تنها برای افرادی خاص ارسال کنید

با قابلیت Close Friend، استوری‌های اینستاگرام را تنها برای افرادی خاص ارسال کنید

اینستاگرام، شبکه اجتماعی است که به شدت در بین تمامی مردم دنیا مشهور است، این شبکه اجتماعی در بین ایرانیان هم به شدت محبوب است زیرا یکی از محدود شبکه‌هایی است که در کشور فیلتر نیست.حالا اینستاگرام قابلیت جدیدی را ارائه داده است که به حفظ حریم خصوصی کاربران کمک می‌کند، قابلیتی که Close Friend نام دارد.

 

قابلیت Close Frind در اینستاگرام چیست

اخیرا اینستاگرام هم مانند واتس آپ امکان شخصی سازی لیست افرادی که می‌توانند استوری شما را ببینند را فراهم کرده است. به این معنا که کاربر می‌تواند استوری‌های خصوصی خود را تنها با گروه خاصی از دنبال‌کنندگانش به اشتراک بگذارد و بقیه از استوری او با خبر نشوند.

استفاده از این قابلیت که Close Ferind نام دارد بسیار ساده است. تنها کافی است افرادی که می‌خواهید استوری شما را ببینند را به گروه Close Friend اضافه کنید. کنار نام افرادی که در این لیست قرار بگیرند، یک دایره سبز رنگ با علامت ستاره سفیدی وسط آن قرار می‌گیرد.

از سوی دیگر اگر می‌خواهید متوجه شوید که آیا در لیست Close Friend دوستان خود هستید یا نه، کافی است به استوری او مراجعه کنید. اگر به استوری او مراجعه کردید و همین علامت سبز و ستاره بین آن را دیدید، یعنی در لیست دوستان نزدیک او هستید.

 

چطور از این قابلیت استفاده کنیم

استفاده از قابلیت Close Friend بسیار ساده است تنها کافی است گزینه جدیدی که با نام Close friend List به منو ساندویچ در Setting اضافه شده است را انتخاب کنید. حالا لیست فالوورهای شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید از بین این افراد، مخاطبان دلخواهتان را انتخاب کنید.

قابلیت Close Friend در اینستاگرام

قابلیت Close Friend در اینستاگرام

 

آیا Close Friend به پست‌های اینستاگرام هم می‌آید

قابلیت Close Friend اینستاگرام را محبوب‌تر خواهد کرد زیرا کاربران کنترل بیشتری روی حریم خصوصی خود خواهند داشت. ممکن است قابلیت Close Friend به پست‌های اینستاگرام هم بیاید، یعنی کاربران بتوانند برخی از پست‌های خود را تنها با عده خاصی از کاربرانشان به اشتراک بگذارند. با این وجود هنوز صحبت رسمی درباره عرضه این قابلیت برای پست‌ها نشده است.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: forbes و engadget


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر