سونی گوشی‌های شفاف و رول شونده عرضه می‌کند

سونی گوشی‌های شفاف و رول شونده عرضه می‌کند

به نظر می‌رسد سال 2019، سال هیجان‌انگیزی برای گوشی‌های هوشمند باشد. امسال با گوشی‌هایی با 10 گیگابایت رم و دوربین چهارگانه مواجه شدیم اما در سال 2019 با گوشی‌های رو به خواهیم بود که از تکنولوژی 5G بهره می‌برند، انعطاف‌پذیرند و... .

جالب اینجاست که سونی برخلاف اغلب کمپانی‌ها، درباره تکنولوژی‌های جدیدی که در گوشی‌هایش استفاده خواهد کرد تا پیش از این ساکت بوده است. البته شاید به این دلیل سونی ساکت مانده است که نقش پررنگی در سهم بازار گوشی‌های هوشمند ندارد؛ در مقابل بیشتر نقش یک تأمین کنند را ایفا می‌کند.

حالا تصاویری از گوشی‌های آینده سونی منتشر شده است که از یک مدل گوشی کاملاً انعطاف‌پذیر خبر می‌دهد که با گوشی سامسونگ انعطاف‌پذیر تفاوت‌هایی دارد. یکی از پتنت‌های اخیری که از به نام سونی ثبت شده است، یک گوشی است که دو طرف آن صفحه نمایش دارد. جالب‌تر اینکه این گوشی می‌تواند در 6 حالت مختلف تنظیم شود. درواقع صفحه نمایش هر طرف گوشی می‌تواند در سه حالت شفاف، نیمه شفاف و غیر شفاف تنظیم شود.

پتنت گوشی‌های شفاف و رول شونده آینده سونی

پتنت گوشی‌های شفاف و رول شونده آینده سونی

 

همچنین می‌توانید صفحه نمایش یک طرف گوشی را در حالت شفاف قرار دهید و طرف دیگر را غیر شفاف و... . ساده بگوییم که دو صفحه نمایش عملکرد کاملاً مستقلی از یکدیگر دارند. البته تصاویر دیگری هم نشان می‌دهد که برخی از این گوشی‌های ترنسپرنت (Transparent)، کاملاً انعطاف‌پذیر هم هستند.

حالت‌های مختلف گوشی‌های شفاف سونی

حالت‌های مختلف گوشی‌های شفاف سونی

 

با این حال این تنها پتنت‌هایی از گوشی‌های آینده سونی هستند پس این تصاویر به معنای عرضه گوشی‌های جدید سونی در سال 2019 نیستند؛ اما این پتنت‌ها نشان می‌دهد که سونی از ترند روز بازار عقب نخواهد ماند.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر