پردرآمدترین ستاره یوتیوب 2018؛ کودکی 7 ساله با 22 میلیون دلار درآمد

پردرآمدترین ستاره یوتیوب 2018؛ کودکی 7 ساله با 22 میلیون دلار درآمد

پردرآمدترین ستاره یوتیوب 2018؛ کودکی 7 ساله‌ای به نام رایان است که با نمایش ویدیوهای اسباب بازی، امسال 22 میلیون دلار درآمد داشته است.

سال‌ها پیش که شبکه‌های اجتماعی مثل امروز در بین عموم مردم باب نشده بودند، تنها سلبریتی‌ها، بازیگران، فوتبالیست‌ها و این مدل افراد معروف بودند اما شبکه‌های اجتماعی معادله را به کلی تغییر داده است. این روزها افراد معمولی زیادی را می‌بینیم که در انواع شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، یوتیوب و... ویدیوهایی را منتشر می‌کنند و به شدت هم معروف می‌شوند. این افراد از همین راه و با جذب مخاطب، درآمدهای بسیار بالایی دارند.

یوتیوب، معروف‌ترین شبکه به اشتراک‌گذاری ویدیو در سراسر دنیا هم همین‌طور است و ستاره‌هایی با درآمدهای بسیار بالا دارد که گاها با استفاده از همین ویدیوهای خود معروف شده‌اند.

جالب است بدانید که پردرآمدترین ستاره یوتیوب در سال 2018، یک کودک 7 ساله است! رایان 7 ساله مثل همه بچه‌های هم سن خود عاشق اسباب بازی است اما او از علاقه‌اش درآمد بسیار بالایی دارد. کم سن‌ترین اما پردرآمدترین ستاره یوتیوب سال 2018 با روش منحصر به فرد خودش، اسباب بازی‌ها را بررسی می‌کند.

بیش‌تر معروفیت رایان به دلیل ویدیوهای آنباکسینگ (unboxing) اوست که در این ویدیوها اسباب بازی‌های مختلف را جلوی دوربین جعبه گشایی می‌کند. جالب اینجاست که رایان با خرابکاری‌هایش مخاطب جذب می‌کند، خرابکاری‌هایی که حتما همه پدر و مادرها از آن متنفرند اما باعث معروفیت و البته درآمدزایی رایان شده است.

رایان 7 ساله از سال 2015 تا کنون در یوتیوب فعالیت دارد و در این سه سال توانسته است بیش از 17.3 میلیون کاربر منحصر به فرد را جذب کند و همچنین در این مدت ویدیوهای او بیش از 26 میلیارد بار دیده شده‌اند.

همین تعداد بازدیدهای فوق‌العاده بالای ویدیوهای رایان، باعث درآمد شگفت‌انگیز او شده است. به گزارش فوربز تنها در مدت یک سال گذشته او حدود 22 میلیون دلار درآمد داشته است.

جالب است بدانید که تنها 15 درصد از درآمد رایان به حسابی به نام او منتقل می‌شود که بعد از رسیدن به سن قانونی قابل برداشت است و مقداری هم صرف تولید ویدیو و همچنین خرید اسباب بازی می‌شود.

اگرچه یوتیوب در ایران فیلتر است اما اگر سری به اینستاگرام هم بزنیم، پیج‌های مختلفی را می‌بینیم که تنها به واسطه کودکان معروف هستند. به نظر شما این شیوه درآمد زایی و استفاده از کودکان روش درستی است؟ نظر خود در این باره را با ما و سایر کاربران فیسیت به اشتراک بگذارید.

 

مقالات مرتبط:

هر آنچه باید درباره یوتیوب پریمیوم بدانید

دیدئو، افزونه‌ای کاربردی برای مشاهده ویدیوهای یوتیوب بدون فیلترشکن

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: forbes


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

نادز

چهارشنبه, 14 آذر 1397

ما هم اپارات داریم یه ویدیو گذاشتم تو یک رو سی هزار تا وی یو داشت. اون موقع (پارسال) خیلی بود.بهم گفتن هزار و پانصد تومان به شما تعلق گرفت!!!!! بعدش کلا ویدیو هرچی میزاشتی بدون مشکل. پاک میکردن. دیگه بیخیال شدم. به امید ازادی

پاسخ

نشاناس

پنج‌شنبه, 15 آذر 1397

سلام

اگر کنترول شده باشه بله کاره درستی هست
اینُ میگم چون بعضی بچه ها جلوی دوربین برای بازدید بیشتر کارایی می کنن که به آینده خودشون ضربه میزنن
نه فقط بچه ها بعضی بزرگترهاهم همینطور هستن بعضی ها که تازه با اینترنت و ویدیو گذاشتن آشنا شدن ممکنه از زوق شوق کارایی کنن که بعدا که براشون عادی شد و سره عقل اومدن براشون پشیمانی به بار بیاره و چون اینترنت هست نمیشه جلوشو گرفت
نمونه اینجور افراد توی آپارات هست که بعضی بچه ها میان جلوی دوربین مسخره بازی هایی در میارن که خوده بیننده احساس شرمندگی می کنی واسش

.ولی اگر کنترول شده باشه چرا که نه منبع درآمد خوبی هست واسه آیندش
نمونش یه بچه ای هست توی یوتیوب که کاره جلوه های ویژه انجام میده و خیلی هم قشنگ انجام میده مثلا خودشو تبدیل می کنه فلش کویکسیلور
همیشه وقتی ویدیوهای کوتاه از قهرمان های کمیکی میسازه خودش نقشه اصلی هست و کارشو هم خیلی قشنگ انجام میده
اما یه عده هم هستن میان چنتا عروسک لگویی مسخررو حرکت می دن با دستشون و حرف میزنن و همه چیو خز می کنن با کارای مسخرشون
نمونش انیمیشن فروزن که گندشو در اودرن
ولی یه عده دیگه هستن با همین عروسکا کارای هنری قشنگی انجام میدن و باهاشون انیمیشن استاپ موشن میسازن

پاسخ

ثبت نظر