Google App 5.3 به دنبال راهی برای برگرداندن ویژگی چرخش خودکار می باشد

Google App 5.3 به دنبال راهی برای برگرداندن ویژگی چرخش خودکار می باشد

برخی تصاویر که در فضاهای مجازی وجود دارند نشانگر تکمیل بیشتر Chrome ، پیام رسانی و برخی خدمات دیگر هستند .برخی از ویژگی های جدید که Google برای اندروید معرفی کرده و وارد بازار کرده است ، از طریق به روز کردن سیستم عامل خاصی بر روی سیستم نمی آیند ، مگر اینکه از طریق Google app دانلود و وارد سیستم شود .نسخه 5.3 تغییرات آنچنانی هم در اینکه کاربران چگونه از گوشی های خود استفاده بکنند ، ایجاد نمی کند ، اما به هر حال این نسخه نشان دهنده برخی ویژگی های جدید می باشد که در حال ورود به گوشی ها می باشند . برای مثال ، Android Police این چنین گفته است که ویژگی چرخش خودکار به احتمال زیاد به لانچر ( تم ) های Google بر خواهد گشت ، به این معنی که کاربران گوگل خواهند توانست صفحه اصلی سیستم خود را به صورت منظره ای وسیع مشاهده نمایند .</p>


همچنین برخی آیکون ها هم برای Chrome ، پیام رسانی ، یادداشت ها و بخش های دیگر سیستم در نظر گرفته شده اند . این امر می تواند نشانگر این مساله باشد که Google به احتمال زیاد می تواند به نرم افزار هایی که به طور مستقیم وارد برنامه های دیگر می شوند نیز ورود بکند .باز هم باید بگوییم که بر اساس اطلاعاتی که در بالا ارائه شد ، روشن می شود که ویژگی های خاص موجود در Google Now وارد نرم افزار Google شده اند . برای نمونه ، Play Store listing موجود درس لانچر های Google Now از تاریخ آگوست سال 2014 به بعد قابلیت آپدیت ندارند و نسخه جدید و پیشرفته تری از آنها ارائه نمی شود .با وجود اینها ، ویژگی های جدیدی که اضافه شده اند ، درست به موقع آماده شده و در دسترس عموم قرار گرفته اند . باز هم مثال دیگری را برای شما شرح می دهم : پس از ورود این ویژگی های جدید ، تعداد اعلان هایی که از طرف Google در مورد وضعیت آب و هوایی و گزارشات مربوط به آب و هوا ارسال می شود افزایش می یابند و نیز نتیجه های مربوط به رشته های ورزشی متنوع و مسابقات ورزشی نیز بر روی سیستم نمایش داده می شود .

google now push alerts 100616954 medium
درست به این معنی که اطلاعات خاص آب و هوایی و ورزشی بیش از پیش بر روی دستگاه اندروید شما خودنمایی خواهند کرد.از آنجایی که نرم افزار Google در امر کنترل ویژگی ها هم بسیار فعال است ، حتی امکان جمع کردن برخی ویژگی های جدید هم وجود دارد ، بخصوص توسط  Google Now on Tap که قرار است برای Android Marshmallow وارد بازار بشود .برای دریافت نسخه 5.3 نرم افزار Google می توانید از طریق Play Store و یا APK Mirror اقدام نمایید .
خلاصه مطالب : درست است که هنوز خبری از تغییرات اساسی و زیربنایی در کار نیست ، اما کاربران همواره باید به ریزه کاری هایی که Google در نسخه های جدید تر نرم افزار های خود به کار می گیرد باشند . جالب خواهد بود که بدانید در هر زمان چه اندازه از ویژگی های موجود در سیستم عامل های مختلف وارد نرم افزار Google می شوند و گوگل آنرا به عنوان ویژگی جدید در نسخه های جدید نرم افزار خود به کار می گیرد ، علی الخصوص آن دسته از ویژگی هایی که به فروپاشی بزرگ Android داده شده است .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر