فروش اکسدوس 1، گوشی مبتنی بر بلاک‌ چین اچ تی سی، با ارزهای دیجیتال آغاز شد

فروش اکسدوس 1، گوشی مبتنی بر بلاک‌ چین اچ تی سی، با ارزهای دیجیتال آغاز شد

فروش گوشی اکسدوس 1، گوشی مبتنی بر بلاک چین کمپانی HTC با ارزهای دیجیتال آغاز شد.

کمپانی اچ تی سی فروش گوشی Exodus 1، گوشی که مبتنی بر بلاک چین است را با ارزهای دیجیتال همچون بیت کوین، اتریوم و لایت کوین آغاز کرد.با این وجود هنوز تصاویری واقعی و واضح از اکسدوس 1 منتشر نشده است زیرا اچ تی سی بیش از هر چیزی به ویژگی‌های این گوشی یعنی کیف پول ایمن و مبتنی بر بلاک چین بودن آن تاکید دارد و البته به نظر می‌رسد کاربران هم با اچ تی سی هم‌عقیده هستند.
کمپانی اچ تی سی برای گوشی اکسدوس 1 قیمت 0.15 بیت کوین که معادل 4.78 اتریوم یا 19.48 لایت کوین است، را در نظر گرفته است. به عبارتی قیمت این گوشی معادل 570 تا 580 دلار است. جالب است بدانید به دلیل رکود شدید ارزش ارزهای دیجیتال در چند ماه اخیر، قیمت این گوشی نسبت به زمانی که رونمایی شد بسیار پایین‌تر آمده است.

 

مشخصات اکسدوس 1

گوشی جدید اچ تی سی، اکسدوس 1 که مبتنی بر بلاک چین است از یک پردازنده اسنپدراگون 845 در کنار 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این گوشی که دارای صفحه نمایشی 6 اینچی است، به دوربین دوگانه اصلی 12 + 16 مگاپیکسلی در کنار باتری 3500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

از جمله سایر مشخصاتی که درباره این گوشی می‌دانیم، بهره بردن از شارژ سریع Rapid Charge 3.0، ایرفون USonic و قاب ژله‌ای شفاف اچ تی سی است.

 

امسال با گوشی‌های متفاوت با سال‌های پیش مواجه هستیم، گوشی‌هایی که از تکنولوژی 5G پشتیبانی می‌کنند، تاشو و یا انعطاف پذیرند و... . باید منتظر واکنش کاربران نسبت به گوشی جدید اچ تی سی باشیم تا ببینیم که آیا این گوشی می‌تواند کمپانی HTC را به محبوبیت برساند یا خیر.
 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر