پردرآمد‌ترین یوتیوبرهای 2018 در سراسر دنیا را بشناسید

پردرآمد‌ترین یوتیوبرهای 2018 در سراسر دنیا را بشناسید

پردرآمد‌ترین یوتیوبرهای 2018 در سراسر دنیا را بشناسید و از درآمد هرکدام را بدانید.

یوتیوب یکی از تأثیرگذارترین شبکه‌های اجتماعی است که اینفلوئنسرهای زیادی هم دارد. برخی از این افراد با ضبط ویدیوهای مختلف و به اشتراک‌گذاری آن در یوتیوب، مخاطبان بسیار زیادی را جذب کرده‌اند و به ستاره‌های یوتیوب تبدیل شده‌اند و البته درآمدهای بسیار بالایی هم دارند.

یوتیوبرهای معروف دنیا از روش‌های مختلفی معروف شده‌اند اما بی‌شک چاشنی خلاقیت یکی از مهم‌ترین تکنیک‌های همه آن‌هاست. با فیسیت همراه باشید تا ستاره‌های 2018 یوتیوب را به شما معرفی کنیم.

 

معروف‌ترین و پردرآمدترین ستاره‌های یوتیوب 2018

10- لوگان پاول با درآمد 14.5 میلیون دلاری

لوگان پاول یکی از معروف‌ترین یوتیوبرهای دنیاست که در اصل یک ولاگر است؛ به این معنا که وبلاگی با محتوای ویدیو دارد. او در سال 2017 جایگاه چهارمین ستاره یوتیوب را داشت اما با انتشار یک ویدیو از جنگل خودکشی در ژاپن، یعنی جنگل آئوکیگاهارا، رتبه و درآمد او به شدت کاهش یافت.

دلیل کاهش درآمد لوگان پاول، کنار گذاشته شدن از Google Preferred بود. این برنامه به بازاریابان اجازه می‌دهد تا تبلیغاتشان را در ویدیوهای پربازدید قرار دهند. البته پاول به دلیل محبوبیتی که داشت توانست باز هم مخاطبان زیادی را جذب کرده و درآمد خود را 2 میلیون دلار نسبت به قبل افزایش دهد.

کانال یوتیوب لوگان پاول

ستاره 2018 یوتیوب- شماره 10

ستاره 2018 یوتیوب- شماره 10

 

9- پیودی‌ پای با درآمد 15.5 میلیون دلاری

نهمین ستاره یوتیوب 2018 فلیکس جلبرگ است که با نام مستعار پیودی پای شناخته می‌شود. او یکی از موفق‌ترین یوتیوبرهای 2018 بود اما یک رسوایی باعث شد که درآمد او هم کاهش پیدا کند. او یکی از مفسران بازی‌های ویدئویی را به نژادپرستی و ضد یهودیت متهم کرده بود. با وجود این رسوایی، او هم مانند نفر دهم این لیست، توانست درآمدش را 3.5 میلیون دلار رشد دهد.

آدرس کانال پیودی‌ پای

ستاره 2018 یوتیوب- شماره 9

ستاره 2018 یوتیوب- شماره 9

 

 

8- جک ‌سپتیک ‌آی با درآمد 16 میلیون دلاری

هشتمین ستاره یوتیوب در سال 2018 شان مک لافین است که به جک ‌سپتیک ‌آی معروف است. این یوتیوبر در یکی از کانال‌های تلویزیونی کودکان دیزنی به نام Disney XD برنامه‌سازی می‌کند. او در سال 2018 با درآمد 16 میلیون دلاری از یوتیوب، نفر هشتم لیست ستاره‌های 2018 یوتیوب است.

آدرس کانال جک سپتیک

ستاره 2018 یوتیوب- شماره 8

ستاره 2018 یوتیوب- شماره 8

 

7- وانوس گیمینگ با درآمد 17 میلیون دلاری

ایوان فانگ، گیمر معروف کانادایی مدیر هفتمین کانال معروف یوتیوب با نام وانوس گیمینگ است؛ البته کمتر تصویر او را جلوی دوربین می‌بینیم اما ویدیوهای طنزآلود او در کنار ادیت خلاقانه، وانوس گیمینگ را محبوب کرده است. ایوان فانگ در کنار مدیریت این کانال یوتیوب، خط تولید لباس شخصی خودش را هم دارد. ضمناً با گروه موسیقی هیپ‌هاپی به نام Rynx هم کار می‌کند.

آدرس کانال وانوس گیمینگ

 

6- مارکیپلایر با درآمد 17.5 میلیون دلاری

ششمین نفر لیست معروف‌ترین یوتیوبرهای 2018 مارک ادوارد فیشباک است که با نام مستعار مارکیپلایر فعالیت دارد. او بیش از 5 سال است که جز معروف‌ترین ویدیو گیمرهای یوتیوب است که شیوه کاری او همکاری با بقیه تولیدکنندگان محتواست.

قبل از معروفیت در یوتیوب، ستاره ششم امسال یوتیوب زندگی سختی را گذرانده است. به گفته خود او قبل از راه‌اندازی کانال یوتیوبش، یک عمل جراحی برای برداشتن تومور غده فوق کلیه داشته و نامزدی او هم به هم خورده بود و به این دلایل او مدتی از کار کناره گرفته بود.

آدرس کانال مارکیپلایر

ستاره 2018 یوتیوب- شماره 7

ستاره 2018 یوتیوب- شماره 7

 

5- جفری استار با درآمد 18 میلیون دلاری

پنجمین نفر این لیست جفری استار است که از سال 2014 فعالیتش را در یوتیوب آغاز کرد. جفری خط تولید لوازم آرایش دارد و ویدیوهایش هم به موضوع آرایش و نکات مربوط به زیبایی اشاره دارد، موضوعی که طرفداران بسیاری دارد. او موفق شده است که 11 میلیون فالوور در یوتیوب داشته باشد.

آدرس کانال یوتیوب جفری استار

ستاره 2018 یوتویب_ شماره 5

ستاره 2018 یوتویب_ شماره 5

 

4- دن تی‌دی‌ام با درآمد 18.5 میلیون دلاری

چهارمین ستاره یوتیوب 2018 دن تی‌دی‌ام است که در سال گذشته با درآمد 16.5 میلیون دلاری، اولین یوتیوبر دنیا شد. درآمد دن در سال 2018 به لطف برگزاری تورهای جهانی، برند شخصی لباس، کوله‌پشتی و کلاه افزایش پیدا کرده است. محبوبیت و جذب طرفدار او بیشتر به دلیل استریمینگ بازی ماین کرفت بود.

آدرس کانال یوتیوب دن تی‌دی‌ام

ستاره 2018 یوتیوب- شماره 4

ستاره 2018 یوتیوب- شماره 4

 

3- دود پرفکت با درآمد 20 میلیون دلاری

این کانال محبوب یوتیوب که به صورت اختصاصی روی موضوع ورزش کار می‌کند، توسط یک گروه 5 نفره مدیریت می‌شود. افراد این تیم 5 نفره عبارتند از:

دوقلوهای کوری و کوبی کاتن، گرت هیلبرت، کودی جونز و تایلر تونی

البته این تیم با ورزشکاران حرفه‌ای همچون اودل بکام جونیز، درو بریس، کریس پاول و دیل ارن‌هارت جونیور همکاری دارد.

کانال یوتیوب دود پرفکت

ستاره 2018 یوتیوب_شماره 3

ستاره 2018 یوتیوب_شماره 3

 

2- جیک پاول، درآمد 21.5 میلیون دلاری

جیک پاول، دومین ستاره یوتیوب، برادر لوگان پاول است که با انتشار ویدیوهای رپ معروف شده است. جیک شهرتش را با کمک شبکه اجتماعی Vine بدست آورده است. البته جیک 21 ساله تنها مورد توجه کاربران یوتیوب نیست بلکه به دلیل شکایت همسایه‌هایش بابت سر و صدا و همچنین استقبال فالوورهایش از محل زندگی او، از نظر ملی هم مورد توجه است.

کانال یوتیوب جیک پاول

ستاره 2018 یوتیوب_شماره 2

ستاره 2018 یوتیوب_شماره 2

 

1- رایان تویزریویو با درآمد 22 میلیون دلاری

اولین ستاره یوتیوب 2018 کودکی 7 ساله به نام رایان است که از سال 2015 با بررسی‌های منحصر به فردش از اسباب بازی‌های مختلف، در یوتیوب معروف شد. جالب اینجاست که فالوورهای این کودک پول‌ساز نسبت به بقیه یوتیوبرها کمتر است اما دنبال‌کنندگان او کاملا وفادار هستند و رایان تأثیرگذاری بالایی دارد. جالب است بدانید خط تولید اسباب بازی‌های رایان، در اوایل سال 2019 و با همکاری والمارت راه‌اندازی خواهد شد.

آدرس کانال رایان تویز ریویو

ستاره 2018 یوتیوب- شماره 1

ستاره 2018 یوتیوب- شماره 1

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: businessinsider


3 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Ariakiller

یک‌شنبه, 18 آذر 1397

مطلبتون خوب نبود باید زیر اسم هر یوتیوبر کانال اشم میزاشتید و عکس هر کودوم هم میزاشتین

پاسخ

Matin Winchester

یک‌شنبه, 25 آذر 1397

درامد pewdiepie اصلا کم نشده بخاطر گفتن کلمه نیگا بود نه بخاطر ضد یهودیت ... این اطلاعات رو از کجا میاری شانسی هزار تا مقاله در مورد پیودی پای هست که ضد اون حرف میزنن

پاسخ

Invoker7

دوشنبه, 26 آذر 1397

با احترام به پیو دی پای و کانال های خوب دیگه ی یوتیوب، برخی از یوتیوبر ها اصلا بدلیل کیفیت محتواهاشون معروف نیستن، فقط بخاطر حاشیه و مشکلاتی که بهمراه دارن معروف شدن و هیچ چیز خاصی ارائه نمیدن.
شخصیت برخی از یوتیوبر ها واقعا تو دل برو هست، شخصیت برخی ها تنفر آمیز هست و از همین راه دور میشه حس کرد و تو کامنت هاشون هم واضحاً مشاهده کرد.

پاسخ

ثبت نظر