آنر ویو 20، اولین گوشی دنیا با دوربین 48 مگاپیکسلی منتشر شد

آنر ویو 20، اولین گوشی دنیا با دوربین 48 مگاپیکسلی منتشر شد

ساعتی پیش هواوی گوشی جدیدی از زیر برند آنر با نام آنر ویو 20 (Honor View 20) را به صورت غیررسمی رونمایی کرد. این دو گوشی دو ویژگی خاص دارد، یکی اینکه این گوشی به دوربین 48 مگاپیکسلی مجهز شده است که اولین گوشی در سراسر دنیاست که از چنین لنزی در دوربینش بهره برده و دوم اینکه دوربین سلفی در داخل صفحه نمایش تعبیه شده است.

با فیسیت همراه باشید تا بررسی اجمالی از این گوشی داشته باشیم.

 

دوربین آنر ویو 20

آنر ویو 20 (Honor View 20) اولین گوشی در سراسر دنیاست که از لنز 48 مگاپیکسلی دوربین بهره می‌برد و در آن از حسگر IMX586 سونی استفاده شده است. به گفته آنر این گوشی دارای حفره‌ای به شعاع 4.5 میلی‌متر است که جایگاه دوربین سلفی است. این در حالی است که این حفره در سایر گوشی‌های این‌چنینی حدود 6 میلی‌متر است. گویا دوربین اصلی این گوشی می‌تواند در شرایطی که نور محیط کم است، تصاویر 12 مگاپیکسلی را با نویز کمی به ثبت برساند. ضمنا آنر برخلاف بسیاری از کمپانی‌ها که گوشی‌های خود را با دوربین دوگانه یا سه گانه راهی بازار می‌کنند، همچنان ترجیح داده است تا از یک دوربین در گوشی استفاده کند.

شیائومی چندی پیش از معرفی اولین گوشی با دوربین 48 مگاپیکسلی در اوایل سال 2019 خبر داده بود. به این ترتیب انتظار داشتیم افتخار شکستن رکورد دوربین 41 مگاپیکسلی نوکیا، نصیب شیائومی شود اما هواوی در این زمینه پیش دستی کرده است.

 

تجهیز به فناوری Link Turbo

یکی از ویژگی‌های قابل توجه این گوشی، مجهز شدن به فناوری جدیدی به نام Link Turbo است.به واسطه این تکنولوژی، آنر ویو 20 قابلیت استفاده همزمان از وای فای و شبکه 4G را دارد.

 

پردازنده

آنر ویو 20 به پردازنده کرین 980 مجهز شده است که دارای واحد پردازشی است که مبتنی بر شبکه عصبی دوگانه، یعنی Dual_NPU است. به واسطه همین پردازنده است که دوربین سلفی 48 مگاپیکسلی این گوشی از حالت AR HDR پشتیبانی می‌کند. همین ویژگی باعث می‌شود تا این دوربین عملکردی مشابه با دوربین‌های تک لنزی بازتابی (SLR) داشته باشد.

 

زمان عرضه

اگرچه این گوشی امروز رونمایی شده اما به نظر می‌رسد که آنر قصد ندارد ویو 20 را به صورت جهانی عرضه کند. البته آنر قصد دارد روز 5 دی ماه این گوشی را با نام آنر V20 و برای بازار چین رونمایی کند و تاریخ عرضه آن هم از 2 بهمن ماه خواهد بود.

 

اخبار مرتبط:

هواوی نوا 4 رونمایی شد؛ دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی در کنار صفحه نمایش روزنه دار

بهترین گوشی های هواوی 2018، از پرچم‌دار تا ارزان قیمت

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر