امکان ارسال پیام صوتی به اینستاگرام اضافه شد

امکان ارسال پیام صوتی به اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام نمونه بارز یک تلاش تمام نشدنی است که دائما با ویژگی‌های جدیدی در این پلتفرم مواجه هستیم. هنوز مدت زیادی از عرضه قابلیت‌هایی همچون حذف فالوورها و کامنت‌های تقلبی و قابلیت جذاب Close Friend نمی‌گذرد که حالا امکان ارسال پیام صوتی در دایرکت هم فراهم شده است.

از حالا به بعد می‌توانید در صفحه دایرکت با نگه داشتن انگشت خود روی میکروفون، می‌توانید پیامی کوتاه را ضبط کرده و ارسال کنید که مانند یک موج صوتی زیبا (و کمی متفاوت نسبت به واتس آپ یا تلگرام) در صفحه دایرکت نشان داده می‌شود. از آن سمت دریافت کننده پیام هم با ضربه زدن روی آیکون پخش، آن را می‌شوند.

پیام صوتی اینستاگرام

پیام صوتی اینستاگرام

 

در حال حاضر تنها می‌توانید پیام صوتی به مدت 1 دقیقه را در اینستاگرام ارسال کنید. ضمنا این پیام هم مانند سایر پیام‌ها حذف نخواهد شد و در صفحه دایرکت باقی می‌ماند.

این قابلیت جدید اینستاگرام برای چند دسته از افراد می‌تواند جذابیت بیشتری داشته باشد، یکی افرادی که مدام در حال راه رفتن هستند و یا راننده‌هایی که با تایپ کردن پیام در لحظه راحت نیستند و دسته دوم افرادی هستند که به دلیل کمتر شناخته شده بودن زبان رسمی آن‌ها، زبانشان در کیبوردها به راحتی پیدا نمی‌شود.

آیا این قابلیت هم اکنون برای شما هم فعال شده است؟

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: engadget


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر