Rejoice : تکنولوژی جدید به کار رفته در تجهیزات هوشمند آشپزخانه ای

Rejoice : تکنولوژی جدید به کار رفته در تجهیزات هوشمند آشپزخانه ای

تکنولوژی جدید به کار رفته در تجهیزات هوشمند آشپزخانه ای Hoover همگی به یکدیگر متصل هستند و به این ترتیب زمان آن رسیده است که دیگر با زندگی کنار بیایید و از بودن در آشپزخانه خود لذت ببرید.


آشپزخانه کنترل از راه دورHooverHail :
خانه متصل در راه است . پیش از اینها شما می توانستید برای کنترل وضعیت خانه خود به صورت کنترل از راه دور ( بی سیم ) کارهایی انجام بدهید ، مانند اینکه توسط یک تنظیم کننده حرارت نورپردازی و روشنایی منزل خود را تنظیم بکنید . اما هم اکنون شرکت Hoover با گروهی از Wizard های موجود سیستمی از تجهیزات آشپزخانه ای را ارائه داده است که در آن کل وسایل موجود در آشپزخانه به همدیگر متصل هستد و کاربران می توانند از راه دور و به صورت بی سیم تمام فضای آشپزخانه خود را تحت کنترل داشته باشند .
" Wizard range, at Currys " به این معنی است که کاربران می توانند زمان کمتری را به کار هایی که باید انجام دهند اختصاص بدهند و در نتیجه برای آن دسته از کارهایی که نسبت به انجام آنها علاقه مند هستند ولی هیچوقت زمان کافی ندارند ، وقت بیشتری اختصاص بدهند . با این سیستم خارق العاده شما می توانید از طریق گوشی همراه و یا تبلت خود ، اجاق آشپزخانه را کم یا زیاد بکنید ، ماشین لباسشویی را خاموش نموده و یا موقتا غیر فعال بکنید و یا ماشین ظرفشویی خود را کنترل نمایید .
حتی هنگامی که در مسافرت هستید و به دلیل مسافت طولانی نمی توانید به منزل مراجعه نمایید می توانید دستگاه هود موجود بر روی اجاق خود را روشن نمایید تا از هر آسیب احتمالی به منزل خود جلوگیری بکنید و اینگونه امنیت خانه خود را نیز تضمین کرده اید . به نظر می رسد نوآوری زیبایی را تجربه خواهیم کرد .
تاکنون سیستم Wizard range محصولاتی مانند اجاق ، شومینه ، هود ، یخچال فریزر و نیز گروهی از انواع ماشین های لباسشویی و ظرفشویی را به لیست تجهیزاتی که پشتیبانی می نماید وارد کرده است . به این معنی که کاربران با تهیه این سیستم می توانند حداقل این وسایل را به صورت ارتباط از راه دور کنترل نمایند و از بودن در بیرون منزل لذت ببرند .

Hoover Wizard 5 420 90
با داشتن نرم افزار مربوط به این سیستم که برای سیستم عامل هایی مانند آنچه در کامپیوتر های خانگی و ویندوز لپ تاپ ها می بینیم و نیز سیستم های نرم افزاری iOS 7 و بالاتر و یا سیستم اندروید 4 و بالاتر طراحی شده است ، کاربران قادر خواهند بود تا کارهای بسیاری را بدون نیاز به مراجعه به خانه انجام بدهند . برای مثال آنها می توانند دستگاه های خود را روشن و خاموش نمایند ، میزان مصرف انرژی تک تک دستگاه های خود و نمودار های مربوط به آنها را مشاهده نمایند و حتی برخی هشدار ها و علائم اخطاری را نیز از طریق همین سیستم دریافت نمایند ، به عنوان نمونه اگر کاربر و یا یکی از اعضای خانواده در یخچال فریزر را باز گذاشته است و یا ماشین ظرفشویی موجود در آشپزخانه به هنگام شستن ظرف ها دچار ایراد شده و آب را بیرون بدهد ، این سیستم به صورت خودکار اخطار هایی را به تبلت و یا گوشی هوشمند کاربر ارسال می نماید و به این ترتیب وی را در جریان مشکلات قرار می دهد .
با استفاده از این سیستم جالب کاربران بریتانیایی بیش از یک ساعت در هفته را که صرف رسیدگی به این امور می کردند را صرفه جویی خواهند نمود . همانطور که می دانید این مدت زمان برای کار هایی مانند رفتن به باشگاه ورزشی و یا خورن یک فنجان قهوه و همچنین گذراندن زمان با فردی که دوستش دارید بسیار عالی خواهد بود .
با این سیستم جدید و ویژگی های بکر آن در مورد اجاق گاز ، ماشین ظرفشویی ، ماشین لباسشویی و لوازم بزرگ آشپزخانه ای حتی اگر قبلا هم از سیستم های دیگر بی سیم استفاده کرده باشید باز هم متوجه تفاوت چشمگیر سهولت کار با این سیستم نسبت به سیستم قبلی خود خواهید شد . نیز کاربران می توانند وسایل آشپزخانه مجهز به سیستم بی سیم که قبلا خریداری نموده اند را به دستگاه های زیر مجموعه سیستم جدید متصل نمایند و از آشپزخانه متحد خود نهایت استفاده را داشته باشند .
سیستم یکپارچه Hoover در اولین ورود خود به جمع رقیبانش در بازار های بزرگ بریتانیا گوی سبقت را از رقیبان ربوده است . Wizard range برای شما بسیار سودمند خواهد بود و تمامی لوازم سازگار با Wi-Fi آشپزخانه شما را به صورت متحد به یکدیگر وصل خواهد نمود . با این کار کاربران قادر خواهند بود تا تمامی تجهیزات هوشمند آشپزخانه خود را ضمن کنترل و مدیریت کاربری ، تحت نظر داشته باشند و همواره از وضعیت آنها مطلع باشند . همانطور که اشاره شد حتی زمانی که در حال گذراندن وقت خود با عزیزانتان هستید و به منزل دسترسی ندارید ، می توانید ضمن لذت بردن از لحظات خود و بدون هیچگونه نگرانی با استفاده این سیستم به صورت بی سیم و از راه دور لوازم آشپزخانه خود را کنترل نمایید .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر