اینستاگرام آپدیت شد؛ استیکرهای تعاملی و ارسال موسیقی به عنوان پاسخ استیکر

اینستاگرام آپدیت شد؛ استیکرهای تعاملی و ارسال موسیقی به عنوان پاسخ استیکر

اینستاگرامِ توقف ناپذیر، باز هم قابلیت جدیدی را برای کاربران به ارمغان آورده است. مدت‌هاست که این شبکه اجتماعی قدرتمند در حال اضافه کردن قابلیت‌هایی است که ارتباط کاربران با فالوورهایشان را راحت‌تر کند که از جمله آخرین آپدیت‌ها می‌توانیم به قابلیت Close Friend اشاره کنیم، قابلیتی که با آن می‌توانید استوری‎‌هایتان را تنها با دوستان نزدیکتان به اشتراک بگذارید.

 

مقالات مرتبط:

با قابلیت Close Friend، استوری‌های اینستاگرام را تنها برای افرادی خاص ارسال کنید

 

حالا مجدداً اینستاگرام با قابلیت استیکرهای پرسشی مخصوص به استوری، آپدیت شده است که از آن‌ها می‌توانید برای پیشنهاد موسیقی در استوری و یا تعامل با افرادی که در حال لایو استریمینگ هستند استفاده کنید. برای استفاده از این قابلیت باید به استوری طرف مقابل رفته و به استیکر سؤالی او جواب بدهید سپس آن طرف می‌تواند در لایو به شما پاسخ دهد.

استیکر تعاملی پرسش سوال در آپدیت جدید اینستاگرام

استیکر تعاملی پرسش سوال در آپدیت جدید اینستاگرام

 

همچنین زمانی که از استیکر سؤالی استفاده شده است، یک آیکون موسیقی درون برنامه مشاهده می‌کنید که به واسطه آن می‌توانید به استوری سؤالی فالوورهایتان با ارسال یک موسیقی جواب دهید. بعلاوه ایفکت‌های جدید به دوربین در اینستاگرام اضافه شده است که نسبت به صدای موسیقی حساس است و می‌توانید آن را در تب Music پیدا کنید.

اینستاگرام با استیکر تعاملی آپدیت شد

اینستاگرام با استیکر تعاملی آپدیت شد

 

یکی از جالب‌ترین قابلیت‌هایی که در آپدیت جدید اینستاگرام شاهد آن هستیم، یک استیکر تعاملی در استوری است که می‌توانید یک تایمر و یا شمارش معکوس را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام قابلیت‌ جدید استیکر سؤالی در لایو را از همین امروز و برای اندروید و iOS در اختیار کاربران قرار داده است. همچنین از همین امروز شاهد اضافه شدن قابلیت ارسال موسیقی و تب Music هم در اینستاگرام همه کاربران خواهیم بود.

 

مقالات مرتبط:

چطور بفهمیم چه کسی از استوری اینستاگرام ما اسکرین شات گرفته است

 

آیا این قابلیت‌ها برای شما هم فعال شده است؟ نظراتتان درباره امکانات جدید اینستاگرام چیست؟

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena و theverge


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر