تصاویر فاش شده از بیلد 10551 ویندوز10 تغییرات در مایکروسافت اج را نشان می دهد

تصاویر فاش شده از بیلد 10551 ویندوز10 تغییرات در مایکروسافت اج را نشان می دهد

امروز از سوی یک سایت چینی به نام ithome تصاویری منتشر شد که ظاهرا نمایانگر بیلد جدیدی است که مایکروسافت برای ویندوز 10 در نظر دارد.مایکروسافت چندی پیش آخرین بیلد را عرضه کرد و در همان زمان وعده ی بیلد جدید را داد.

تصاویری که این سایت چینی منتشر کرده است نشان می دهد که تغییرات این بیلد معطوف به مرورگر نو رسیده ی ویندوز 10 یعنی  مایکروسافت اج خواهد بود.بر اساس تصاویر فاش شده با این بیلد مایکروسافت اج آپدیت  می شود و ویژگی های تازه ای به آن افزوده خواهد شد.
اولین ویژگی که به آن اشاره شده است،سینک کردن-Sync- یا هنگام سازی لیست های صفحات مورد علاقه است ،به این ترتیب که در تمام دستگاه های ویندوزی شما قابل دسترس خواهد بود.

 

ayaz 47

 

دومین ویژگی،وقتی شما بر روی آیکون مایکروسافت اج در دسکتاپ،استارت منو و یا تسک بار میدل کلیک کنید (استفاده از کلید میانی موس یا همان اسکرول) مایکروسافت اج تازه ای باز می شود.

ayaz 48

 

ویژگی دیگری که  در این گزارش به آن اشاره شده است،ویژگی  tab preview یا پیش نمایش برای مایکروسافت اج است که به زودی از طریق بیلد جدید عرضه خواهد شد.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر