Game of the Year؛ بازی تعاملی گوگل برای شناخت پر‌سرچ‌ترین عبارات 2018

Game of the Year؛ بازی تعاملی گوگل برای شناخت پر‌سرچ‌ترین عبارات 2018

دفتر سال 2018 هم در حال بسته شدن است و تنها چند روز تا پایان این سال باقی مانده است. امسال هم مانند همه سال‌ها شاهد اتفاقات مهمی در دنیا بوده‌ایم که بی‌شک افرادی زیادی را وادار کرده است که در دنیای اینترنت و مهم‌تر از همه در سرچ گوگل به دنبال آن بگردند و از آن اطلاعاتی را به دست بیاورند.

همین مسئله باعث شده تا گوگل یک بازی تعاملی را ایجاد کند تا بتوانید بسنجید که چقدر از رویدادهای سال 2018 که در 340 روز گذشته اتفاق افتاده است آگاه هستید.

بازی The Game of the year شامل 20 سوال چند گزینه‌ای درباره عباراتی است که بیشترین سرچ را در سال 2018 داشته‌اند و همین طور که جلوتر می‌روید بازی و سوالات سخت‌تر می‌شود

جالب اینجاست که این بازی یک مجری هوشمند دارد که سوالات و جواب‌ها را برای شما می‌خواند. این دستیار صوتی هوشمند توسط WaveNet، سرویس ابری گوگل و سیستم یادگیری ماشین برای تبدیل متن به صوت ساخته شده است که کاربران قبل از شروع بازی می‌توانند سرعت صحبت کردن و جنس صدای این دستیار صوتی را مطابق میل خود تنظیم کنند.

برای انجام بازی Game of the year گوگل می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. البته فراموش نکنید که باید از فیلتریشکن استفاده کنید زیرا مانند بسیاری دیگر از سرویس‌ها، این بازی هم برای ایرانیان مسدود است!

 

مقالات مرتبط:

فیلترینگ در روزهای آینده شدیدتر خواهد شد

برنامه اسلک (Slack) برای ایرانیان و افرادی مرتبط با ایران مسدود شد

بسته اینترنتی با محدودیت دسترسی به اینستاگرام!

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: androidpolice


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر